BasBQ
Beef en Steak

Picanha Burgers

Brecht zei:
Gemakkelijker gezegd dan gedaan dat proberen, ik denk dat de meesten hier dan ook nog een vleesmolen moeten aanschaffen.

er zijn om grote keukenmachines die een gehaktmolen als opzet hebben. Werkt prima.

Jet zei:
Veen zei:
Dat ziet er echt goed uit, zeker die rauwe burgers!
Komt dit niet (ook) uit SG1?

Toch ook maar eens klaarmaken aangezien het water me in de mond loopt  :D

SG1....wat is dat?......... :-?

Naast de tv serie Stargate 1... wil men ook Smokey Goodness zo afkorten..  :p
 
Ik heb laatst een vleesmolentje gekregen. Iemand ooit in een opwelling gekocht. Maar nooit gebruikt. Merk ook onbekend. Wil daar dolgraag eens wat mee doen.
Het is dan ook niet zo erg meer om een stuk vlees wat te trimmen. De ?afvalstukjes? hebben dan gelijk een doel :)
 
Foxtrot86 zei:
Brecht zei:
Gemakkelijker gezegd dan gedaan dat proberen, ik denk dat de meesten hier dan ook nog een vleesmolen moeten aanschaffen.

er zijn om grote keukenmachines die een gehaktmolen als opzet hebben. Werkt prima.

Jet zei:
Veen zei:
Dat ziet er echt goed uit, zeker die rauwe burgers!
Komt dit niet (ook) uit SG1?

Toch ook maar eens klaarmaken aangezien het water me in de mond loopt  :D

SG1....wat is dat?......... :-?

Naast de tv serie Stargate 1... wil men ook Smokey Goodness zo afkorten..  :p

Ja sorry, Smookey Goodness it is :) Dank Foxtrot86
 
De rauwe burgers zien er wel geweldig uit zeg. Lees trouwens wel wie bij jullie thuis de doorslaggevende stem heeft wat er op tafel komt  :D Ribs alleen op een speciale manier, nu weer die Burgers ... Of wellicht ben je gewoon heel attent en hou je rekening met je diner partner.  =D>
 
Dat ziet er erg goed uit zeg!

Vraagje: welke hamburgerpers is dat? Ik heb die van BGE, maar dat blijven van die enorme joekels. Leuk in een beperkt gezelschap maar voor een feestje van 15+ man toch minder handig...
 
wimve zei:
Dat ziet er erg goed uit zeg!

Vraagje: welke hamburgerpers is dat? Ik heb die van BGE, maar dat blijven van die enorme joekels. Leuk in een beperkt gezelschap maar voor een feestje van 15+ man toch minder handig...
Merkloos, is zo'n gietaluminium ding met houten handvat
 
Mooi gedaan. Burgers zien er voortreffelijk uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan