BasBQ
Beef en Steak

Pecan Pie van de Primo

 
 
 
 

Nosmo

Gerijpt
Berichten
3.741
Pecan pie is pretty much candy with a crust. It?s cloyingly sweet, offers both crunch and a gooey filling, and contains approximately as many calories per slice as a plate piled high with turkey, stuffing, and sweet potatoes. It?s also super expensive this year. Do these sound like arguments against making pecan pie? They are not. Pecan pie is an unquestionable Thanksgiving tradition?a fittingly over-the-top end to an over-the-top meal.

Het recept komt van 24Kitchen

Ik heb keurig Rudolphs recept gevolgt, alleen heb ik de Primo gebruikt in plaats van een o**n. ;)
Eerste stap, het blind bakken van de taartbodem.
PecanPie-1.jpg


Na 20 minuten mag de steunvulling er uit en kan de bodem nog even 10 minuten verder garen.
PecanPie-2.jpg


Daarna kan de vulling er in gegoten worden en mogen de pecan noten er op.
PecanPie-3.jpg


Na een half uurtje op 180 graden is de taart klaar. :D
PecanPie-4.jpg


Lekker!
 
Nice! Vast ook meteen voor de fotowedstrijd?

Hoe was hij? Vaak zijn Pecan Pies heel erg zoet.
 
noskos zei:
Hoe was hij? Vaak zijn Pecan Pies heel erg zoet.

Laten we zeggen dat ik nog net geen barsten in m'n glazuur heb! :D

Behoorlijk zoet dus. ;)
 
ziet er wel mooi uit
 
Als het zo smaakt als het er uit ziet, dan is dit een lekkere hap Piet!
Fraai kleurenspel zo ook.
Verder voor mij nieuw, had er nog nooit van gehoord....nooit te oud om te leren dus  :)
 
Ziet er super uit! En past idd helemaal in het thema van de fotowedstrijd; is volgens mij in de VS bijna net zo'n vast gegeven als kalkoen op Thanksgiving :)
 
Ziet er lekker uit Piet!!
 
De foto van de pecan pie punt voor de fotowedstrijd is nog mooier als bovenstaande Piet, maar daarom staat die andere ook daar waar hij nu staat natuurlijk  :)
 
Kom je even een paar stukjes brengen voor na het eten?
Rond koffietijd is prima hoor!
Gaat er wel in!!!
 
Wow, ziet er lekker uit.
Ik maak ook regelmatig wat uit de keuken van 24
 
Hier lust ik ook wel een puntje van. :D
 
Piet, wil je de volgende keer even bellen als die op de primo staat? dan heb ik nog 1,5 uur ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan