BasBQ
Beef en Steak

Pastrami

Dat ziet er heerlijk uit! Super!
 
Bezorg je ook?
 
Ziet er prima uit zo!

Kreeg je het stuk wat je stoomde goed op temperatuur en ook mals? Mijn ervaring was dat ik het niet hoger kreeg dan pakweg 93-94 graden, waarbij het vlees na snijden nog iets te stevig was. Met koken (na het op de Q roken natuurlijk  :D ) kreeg ik het wel perfect.
 
DanBras zei:
Ziet er prima uit zo!

Kreeg je het stuk wat je stoomde goed op temperatuur en ook mals? Mijn ervaring was dat ik het niet hoger kreeg dan pakweg 93-94 graden, waarbij het vlees na snijden nog iets te stevig was. Met koken (na het op de Q roken natuurlijk  :D ) kreeg ik het wel perfect.

Gestoomde stuk was inderdaad minder. Heb het erbij 92 graden afgehaald maar was wat stug. (Was wel een mager stuk) het op de Q door gegaarde vettere stuk (93/94 graden) was super mals.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Vraagje: ik had nog flink wat pastrami over, deze heb ik direct gevacumeerd en ingevroren. Hoe is deze vervolgens te bereiden en hoe zit het dan met botulisme e.d. ? Aangezien wij nog allemaal op onze benen staan, kan dit dan alsnog in het bereide vlees zitten / komen? Of kan er nu niets meer mee gebeuren?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan