BasBQ
Beef en Steak

Pastrami beef ribs

Dennis dit ziet er echt goddelijk uit =P~............ik had vannacht een heerlijke droom over een verrukkeluk stukkie vlees en jij maakt deze droom waar :x schitterend
 
Ik bedoel dat het er rare uitziet. Hier zou de vrouw er zeker niet van willen proeven omdat het er zo uitziet

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

 
Brecht zei:
Ik bedoel dat het er rare uitziet. Hier zou de vrouw er zeker niet van willen proeven omdat het er zo uitziet

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, ik zou echt super gierig worden met zo'n stuk vlees...........eerst ik en dan de rest =)) gelijk extra beef ribs op het briefje van de Hanos geschreven  :D
Binnenkort hebben we 3 weken vakantie <:p denk dat we dan maar een weekje gaan "Noskossen" heb volgens mij wel voor een week recepten die ik wil proberen :D
 
Jet zei:
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, ik zou echt super gierig worden met zo'n stuk vlees...........eerst ik en dan de rest =)) gelijk extra beef ribs op het briefje van de Hanos geschreven  :D
Binnenkort hebben we 3 weken vakantie <:p denk dat we dan maar een weekje gaan "Noskossen" heb volgens mij wel voor een week recepten die ik wil proberen :D

Briljant, het nieuwe woord voor 2018: Noskossen  :D
 
Als jullie maar rustig met me doen
 
Hahaha klinkt ook wel een beetje carnavalesk

Zag op het vlog ook een pastrami buikspek voorbij komen. Heb nog een buikspek in de vriezer. Kan ik twee?n delen en dit recept toe passen en een recept uit een recent ander draadje.

Dat colorozozout durf ik niet goed te gebruiken ivm Mn nog jonge kinderen. Schijnt dat het voor de jonge brakken (3jr en 1jr) niet echt goed is. Ze eten in ieder geval wel graag mee van de BBQ. Dus kom er niet mee weg iets te maken en dat ze het vervolgens niet mogen eten..
 
Waaauuwwww, gaaf.
Ziet er prachtig uit.
Ik heb in de vriezer nog Hollandse short ribs liggen, die zijn helaas niet zo gemarmerd.
Zouden die er ook geschikt voor zijn?

Ik ben zeker pastrami fan
 
Ewald zei:
Jet zei:
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, ik zou echt super gierig worden met zo'n stuk vlees...........eerst ik en dan de rest =)) gelijk extra beef ribs op het briefje van de Hanos geschreven  :D
Binnenkort hebben we 3 weken vakantie <:p denk dat we dan maar een weekje gaan "Noskossen" heb volgens mij wel voor een week recepten die ik wil proberen :D

Briljant, het nieuwe woord voor 2018: Noskossen  :D

Klinkt als een nieuw Olympisch onderdeel.... [stadion-speaker-mode]"na het speerwerpen en het kogelstoten gaan we nu kijken naar de finale van het Noskossen".[/stadion-speaker-mode]

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

 
Nou, deze kan wat mij betreft zo op de ToDo!
Ziet er puik uit Dennis
 
Ewald zei:
Jet zei:
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, ik zou echt super gierig worden met zo'n stuk vlees...........eerst ik en dan de rest =)) gelijk extra beef ribs op het briefje van de Hanos geschreven  :D
Binnenkort hebben we 3 weken vakantie <:p denk dat we dan maar een weekje gaan "Noskossen" heb volgens mij wel voor een week recepten die ik wil proberen :D

Briljant, het nieuwe woord voor 2018: Noskossen  :D

Whaha.. #noskossen vanaf nu standaard bij alle online posts :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan