Zoals de meeste Nederlanders is ook deze jongen nog al eens zuinig en soms wil zich dat ook nog wel eens uitbetalen. Nu had ik op het werk een mooie houtenpallet gescoord van 2m bij 1.20m en iets zei mij dat ik hier wel iets moois van kon fabriceren. Toen ik ook nog eens tegels over had van de verbouwing in de beging begon mijn idee nog meer vorm aan te nemen. Inmiddels is de pallet op maat gezaagd en is dit de huidige situatie waarbij er nog 2 opties mogelijk zijn:
of
Het gaat mij hierbij nietin eerste instantie niet om het mooie maar om het praktische. Voor welke variant zouden jullie gaan?
Ik ben van plan de tegels in te frezen en de weber aan de handvaten vast te maken aan de tafel zodat het onderstel op zolder gelegd kan worden.
Wordt in ieder geval vervolgd. Nu maar eerst eens aan de poten beginnen

of

Het gaat mij hierbij nietin eerste instantie niet om het mooie maar om het praktische. Voor welke variant zouden jullie gaan?
Ik ben van plan de tegels in te frezen en de weber aan de handvaten vast te maken aan de tafel zodat het onderstel op zolder gelegd kan worden.
Wordt in ieder geval vervolgd. Nu maar eerst eens aan de poten beginnen