Even een rijtje foto's van een zeer smaakvol paasweekend, waarin ik (o.a.) een flink rijtje recepten uit het nieuwe Smokey Goodness boek heb geprobeerd:
Smokey's Festival Style Beef balls & Smoked Paprika Alioli
Erg goed en smaakvol vanuit de DO. De zelfgemaakte alioli is ook zeker een aanrader!
Hasselback Potatoes
Prima smaak, maar ik ben er geen kei in deze te maken, vond ze niet gaar genoeg terwijl ze toch erg lang hebben gelegen.
Grilled Chicken & Ginger Beer Glaze
Bij gebrek aan bundaberg bier, gemaakt met Hertog Jan Bastaard met Gember. Erg goed van smaak, dus nu nog benieuwd naar de bundaberg versie!
Philly Cheese Stake Shrooms
Champignons altijd goed! Nu even simpele steak gebruikt, maar zeker het herhalen waard. Ik twijfel echter over de augurk stukjes en de creamcheese mag van mij ook wel brie of danablue zijn ...
Cowboy Queso Dip & Nacho's
FANTASTISCH! Binnen 10 minuten op ...
Sorry voor de crappy foto, het was inmiddels 22u 's avonds, reeds donker en enige biertjes later 
Lamsrack Frenched
Heerlijk ros? weten te bereiden, echt paasgerecht!
Ribeye
Altijd goed!
Leffe Bierbrood
Lekker, maar volgende keer weer in een bakvorm of DO, hij was wat plat... (maar smaakte er niet minder om)
Spinazie-Artisjok Dipbrood
Altijd lekker, dit keer ook vers geraspte cheddar toegevoegd, daar blijft het mengsel iets steviger van
Beercan chicken met mais en champignons
Classic, altijd goed. Met chick-mix rub trouwens
Smokey's Festival Style Beef balls & Smoked Paprika Alioli
Erg goed en smaakvol vanuit de DO. De zelfgemaakte alioli is ook zeker een aanrader!

Hasselback Potatoes
Prima smaak, maar ik ben er geen kei in deze te maken, vond ze niet gaar genoeg terwijl ze toch erg lang hebben gelegen.

Grilled Chicken & Ginger Beer Glaze
Bij gebrek aan bundaberg bier, gemaakt met Hertog Jan Bastaard met Gember. Erg goed van smaak, dus nu nog benieuwd naar de bundaberg versie!

Philly Cheese Stake Shrooms
Champignons altijd goed! Nu even simpele steak gebruikt, maar zeker het herhalen waard. Ik twijfel echter over de augurk stukjes en de creamcheese mag van mij ook wel brie of danablue zijn ...

Cowboy Queso Dip & Nacho's
FANTASTISCH! Binnen 10 minuten op ...

Lamsrack Frenched
Heerlijk ros? weten te bereiden, echt paasgerecht!

Ribeye
Altijd goed!

Leffe Bierbrood
Lekker, maar volgende keer weer in een bakvorm of DO, hij was wat plat... (maar smaakte er niet minder om)

Spinazie-Artisjok Dipbrood
Altijd lekker, dit keer ook vers geraspte cheddar toegevoegd, daar blijft het mengsel iets steviger van

Beercan chicken met mais en champignons
Classic, altijd goed. Met chick-mix rub trouwens