BasBQ
Beef en Steak

Paasweekend!

 
 

Bobvt78

Kooltjesharker
Berichten
196
Even een rijtje foto's van een zeer smaakvol paasweekend, waarin ik (o.a.) een flink rijtje recepten uit het nieuwe Smokey Goodness boek heb geprobeerd:

Smokey's Festival Style Beef balls & Smoked Paprika Alioli
Erg goed en smaakvol vanuit de DO. De zelfgemaakte alioli is ook zeker een aanrader!

ms0e4zy.jpg


faAexVD.jpg


8JKcbTe.jpg


7b0eNz2.jpg


Hasselback Potatoes
Prima smaak, maar ik ben er geen kei in deze te maken, vond ze niet gaar genoeg terwijl ze toch erg lang hebben gelegen.

Y4fQYSl.jpg


Grilled Chicken & Ginger Beer Glaze
Bij gebrek aan bundaberg bier, gemaakt met Hertog Jan Bastaard met Gember. Erg goed van smaak, dus nu nog benieuwd naar de bundaberg versie!

4fK3Ilz.jpg


f3VsNgJ.jpg


Philly Cheese Stake Shrooms
Champignons altijd goed! Nu even simpele steak gebruikt, maar zeker het herhalen waard. Ik twijfel echter over de augurk stukjes en de creamcheese mag van mij ook wel brie of danablue zijn ...

ElD3801.jpg


GiFQszn.jpg


Cowboy Queso Dip & Nacho's
FANTASTISCH! Binnen 10 minuten op ...  :D Sorry voor de crappy foto, het was inmiddels 22u 's avonds, reeds donker en enige biertjes later ;)

a4ZFyDt.jpg


Lamsrack Frenched
Heerlijk ros? weten te bereiden, echt paasgerecht!

x0xw077.jpg


Ribeye
Altijd goed!

q7wHfYH.jpg


GVO0DHJ.jpg


Leffe Bierbrood
Lekker, maar volgende keer weer in een bakvorm of DO, hij was wat plat... (maar smaakte er niet minder om)
nI24txO.jpg


Spinazie-Artisjok Dipbrood
Altijd lekker, dit keer ook vers geraspte cheddar toegevoegd, daar blijft het mengsel iets steviger van

z25PfwU.jpg


QpUCeLA.jpg


Beercan chicken met mais en champignons
Classic, altijd goed. Met chick-mix rub trouwens

P0BHdkP.jpg
 
Lekker aan het klussen geweest Bob, leuk hoor!
 
Daar komen we de paasdagen wel mee door, heerlijk allemaal. ;)
 
Lekker bezig!
Jij had helemaal geen tijd om eieren te zoeken zie ik ;)
 
KamadoNovice zei:
Kolere wat een maaltijd. Wat heb je 2e paasdag gegeten :D

Haha, dit was een totaal van 3 paasdagen hoor ;)
 
SilverFox zei:
Lekker bezig!
Jij had helemaal geen tijd om eieren te zoeken zie ik ;)

Inderdaad. Hoewel ik eigenlijk altijd wel op zoek ben naar een bepaald groen ei ... maar da's een ander verhaal  :D
 
Ook lekker bezig geweest met Pasen leuk hoor  :)
 
Serieus aan het werk geweest. Zijn beste gerechten allemaal. Dat moet een top weekend geweest zijn.
Hier is de BBQ tijdens Pasen niet eens aan geweest. Paas verplichtingen vulden de dagen zal ik maar zeggen..
 
Bram zei:
Serieus aan het werk geweest. Zijn beste gerechten allemaal. Dat moet een top weekend geweest zijn.
Hier is de BBQ tijdens Pasen niet eens aan geweest. Paas verplichtingen vulden de dagen zal ik maar zeggen..

Ik houd niet zo van verplichtingen. Ik ga wel heen als ik zin en tijd heb, niet omdat het een feestdag is.
Op de spaarzame vrije dagen gaan de dingen die ik / we zelf leuk vinden in dat opzicht voor de verplichte opzitmomenten zoals verjaardagen, kerst en dat soort dingen. (Meestal omdat het in veel gevallen ook nog eens vergezeld moet gaan van een meestal nogal teleurstellende maaltijd)
 
Terug
Bovenaan Onderaan