Zijn er hier ook mensen die toevallig zijn begonnen met een OTP47 en later een OTP57 erbij hebben genomen? Ik zit er sterk over na te denken om de 57 erbij te nemen (al langere tijd, eigenlijk al vanaf het begin), ik weet alleen niet zo goed wat ik met de 47 aan moet aangezien je er niets voor terug krijgt op MP. Ik kan deze natuurlijk gebruik om de starter op te zetten 
Het liefst zou ik een BGE nemen maar aangezien ik overal lees dat je toch het beste een Large kunt nemen wordt dit wel een dure grap. Nu is het rooster van de BGE-L maar 46cm, zou je dan niet hetzelfde probleem krijgen als met de Weber?
Volgens mij kun je beter altijd 1 maat groter nemen dan je denkt nodig te hebben

Het liefst zou ik een BGE nemen maar aangezien ik overal lees dat je toch het beste een Large kunt nemen wordt dit wel een dure grap. Nu is het rooster van de BGE-L maar 46cm, zou je dan niet hetzelfde probleem krijgen als met de Weber?
Volgens mij kun je beter altijd 1 maat groter nemen dan je denkt nodig te hebben