BasBQ
Beef en Steak

OTP57 naast OTP47

PeterK

Tondelzoeker
Berichten
8
Zijn er hier ook mensen die toevallig zijn begonnen met een OTP47 en later een OTP57 erbij hebben genomen? Ik zit er sterk over na te denken om de 57 erbij te nemen (al langere tijd, eigenlijk al vanaf het begin), ik weet alleen niet zo goed wat ik met de 47 aan moet aangezien je er niets voor terug krijgt op MP. Ik kan deze natuurlijk gebruik om de starter op te zetten :)

Het liefst zou ik een BGE nemen maar aangezien ik overal lees dat je toch het beste een Large kunt nemen wordt dit wel een dure grap. Nu is het rooster van de BGE-L maar 46cm, zou je dan niet hetzelfde probleem krijgen als met de Weber?

Volgens mij kun je beter altijd 1 maat groter nemen dan je denkt nodig te hebben :)
 
Ik heb een 57 cm en ik heb er een BGE L bij, en dat is prima. Door de plate sette heb je bij indirect je hele rooster tot je beschikking, dus laat dat geen hindernis zijn ;)
 
Als je eenmaal de 57 kan de 47 in principe weg. Marktplaats hoeft echt niet voor niks weg, niet geschoten, altijd mis.

Ik ben ook begonnen met een 47 en toen door naar een 57. Heb zelfs een 67 maar die gebruik ik voor 12+ mensen barbecues.
 
Sinds kort heb ik een 57 maar ik wil nog geen afscheid nemen van mijn 47.
Heb er wel over nagedacht maar ik laatst een verjaardag waarbij de 47 als extra nog prima van pas kwam.
 
Die kruidentuin is een leuk idee maar dat vind ik wel een beetje zonde, mijn 47 ziet er nog erg goed uit :)

Ik denk dat ik de verleiding niet kan weerstaan om alsnog een 57 er bij te kopen, zo te horen is dat niet heel raar :D

Volgend jaar nog maar eens naar de BGE-L kijken, dat vind ik toch echt een mooi ding. Eerst maar even wat meer oefenen! (en veel lezen hier).
 
PeterK zei:
Die kruidentuin is een leuk idee maar dat vind ik wel een beetje zonde, mijn 47 ziet er nog erg goed uit :)

Ik denk dat ik de verleiding niet kan weerstaan om alsnog een 57 er bij te kopen, zo te horen is dat niet heel raar :D

Volgend jaar nog maar eens naar de BGE-L kijken, dat vind ik toch echt een mooi ding. Eerst maar even wat meer oefenen! (en veel lezen hier).

Wat denk je van een wsm 47 erbij voor low and slow / indirect en je 47 kettle bbq voor direct.
Super oplossing toch?
 
mitch01 zei:
PeterK zei:
Die kruidentuin is een leuk idee maar dat vind ik wel een beetje zonde, mijn 47 ziet er nog erg goed uit :)

Ik denk dat ik de verleiding niet kan weerstaan om alsnog een 57 er bij te kopen, zo te horen is dat niet heel raar :D

Volgend jaar nog maar eens naar de BGE-L kijken, dat vind ik toch echt een mooi ding. Eerst maar even wat meer oefenen! (en veel lezen hier).

Wat denk je van een wsm 47 erbij voor low and slow / indirect en je 47 kettle bbq voor direct.
Super oplossing toch?

Ja daar heb ik dus ook over nagedacht. Ze zijn op dit moment alleen voor de volle mep te koop (ik heb de 20% korting van Intratuin gemist) en dan is 80 euro toch wel zonde geld. Bij Fonq staat deze wel voor 329 met een levertijd van 4-6 weken :-S Tenzij ik ergens een actie gemist heb, dan houd ik me aanbevolen :)

Ik vergeet ook steeds dat ik ook nog een WGA heb en die kan ik natuurlijk ook voor direct gebruiken. Maar zaterdag hebben ze een 25% actie bij de Gamma op alle Webers en dan is zo'n 57 toch wel erg goedkoop en verleidelijk :)
 
Ik heb uiteindelijk toch maar besloten om te wachten en te gaan voor een BGE large. Dat zal helaas niet dit jaar worden dus ik moet nog even geduld hebben. Tenzij er natuurlijk ergens een mooie deal voorbij komt  :D

Bedankt allemaal voor de reacties!
 
Terug
Bovenaan Onderaan