Vandaag ga ik voor een nieuwe uitdaging: Brisket. De afgelopen dagen heb ik zoveel Brisket voorbij zien komen.. het werd tijd.
Bij BeefenSteak heb ik een mooi stukje vlees gekocht. Als recept heb ik alweer een van de vele recepten van Noskos gebruikt. Hieronder het verslag.
Beefensteak 2KG (net voor een paar personen)
Ingredi?nten:
Zie blogpost van Noskos - Brisket
Voorbereiding:
Gisteravond om een uur of 20:00 alles klaar gemaakt volgens het recept van Noskos. Het injecteren ging echt makkelijk.
Tijd om te rusten:
Vanmorgen om een uur of 6:00 wakker om de EcoBrasa Snake aan te zetten. Ik zag stiekem de buurman gluren naar buiten. Die krijgt meestal iets van me.
11:25
Temperatuur schommelt zo nu en dan. Brisket is nu op 66?.
De laatste foto...
Even zelf proeven voor de rest van de familie en bezoek. Ik vind het heerlijk. Nu nog afwachten wat de rest ervan vindt.
The End.

Beefensteak 2KG (net voor een paar personen)

Ingredi?nten:
Zie blogpost van Noskos - Brisket
Voorbereiding:
Gisteravond om een uur of 20:00 alles klaar gemaakt volgens het recept van Noskos. Het injecteren ging echt makkelijk.

Tijd om te rusten:

Vanmorgen om een uur of 6:00 wakker om de EcoBrasa Snake aan te zetten. Ik zag stiekem de buurman gluren naar buiten. Die krijgt meestal iets van me.

11:25
Temperatuur schommelt zo nu en dan. Brisket is nu op 66?.

De laatste foto...
Even zelf proeven voor de rest van de familie en bezoek. Ik vind het heerlijk. Nu nog afwachten wat de rest ervan vindt.

The End.