BasBQ
Beef en Steak

Ook hier is de DPR gisteren aan gegaan!

wie weet nog coulantie?  ;)
 
ChrisMaes zei:
Chefke zei:
Misschien een opmerking voor de volgende keer / andere mensen: draai het deksel met de uitlaat naar voren, dus niet direct boven het vuur.
Bedankt voor de tip ;)

Gaat de thermometer dan niet kapot?

Ja, die kans is aanwezig, maar de ingebouwde thermometer vind het sowieso niet leuk als er pizza;s gebakken worden hoor.
Maar je kunt de deksel natuurlijk ook voor de zekerheid een kwart slag draaien ipv een halve.
En ik weet niet of het bij alle weber ketels het geval is maar bij mijn 57 kan dat plastic handvatje van de dekseluitlaat eraf en dat doe ik dan dus ook voordat ik pizza's ga bakken.
 
Die thermometer kan er toch ook gewoon uit? Ik denk niet dat je die gebruikt tijdens het bakken. Het staat leuk dat hij klokje rond gaat, maar goed is het niet voor dat ding.
 
noskos zei:
Die thermometer kan er toch ook gewoon uit? Ik denk niet dat je die gebruikt tijdens het bakken. Het staat leuk dat hij klokje rond gaat, maar goed is het niet voor dat ding.
Ik denk inderdaad dat ik hem er zal uit halen om pizza's te bakken
 
noskos zei:
Die thermometer kan er toch ook gewoon uit? Ik denk niet dat je die gebruikt tijdens het bakken. Het staat leuk dat hij klokje rond gaat, maar goed is het niet voor dat ding.
Dus dan is het hier altijd leuk want hij staat muurvast :)
En ik hoef me ook niet meer druk te maken over iets want kapot is hij toch al.....
Alleen nog even kijken hoe ik het gesmolten plastic eraf krijg.
 
Mijn tip om het weg te krijgen is gewoon de Q nog een keer zo hoog aan te steken zodat de deksel lekker warm wordt en dan met een "scraper" de plastic meteen weg te halen, die zou makkelijk en mooie weg moeten komen :)
 
Dat is toevallig zaterdag gebeurd, maar bedankt voor de tip!
En hij schuift ook weer gewoon niet dat het zin heeft want er zit zo'n deuk in de deksel dat ie constant open staat.
 
toch spijt dat ik de DPR niet heb besteld als ik dit zo zie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan