BasBQ
Beef en Steak

Ook hier goddelijke Pastrami gemaakt.

Bedankt @Free_ltd dat je ff reageert. Was een genot om deze oude parel te lezen van @Ridevi71.
Heerlijk.

Snel maken, ik denk dat ik t eerst eens maak van rundernek, toevallig zag ik daar een receptje van voorbij komen in m'n nieuwe boek van Wateetons. Ik denk dat ik alles in huis haal en t in de koelkast moet hebben voordat de vrouw erachter komt dat het 14 dagen moet liggen :ROFLMAO:
Thnx Sander.

Het Is echt een heel leuk project. Zeker als je nu thuis werkt kan je het toch een beetje in de gaten houden. En precies wat @Sander72 zegt, het Is fantastisch broodbeleg.
 
Thnx Sander.

Het Is echt een heel leuk project. Zeker als je nu thuis werkt kan je het toch een beetje in de gaten houden. En precies wat @Sander72 zegt, het Is fantastisch broodbeleg.
Ik ben gezegend met een collega die het 1 keer per jaar maakt en altijd een pakje apart houdt voor mij.. maar zelf maken is toch leuker ;)
 
Ik ben gezegend met een collega die het 1 keer per jaar maakt en altijd een pakje apart houdt voor mij.. maar zelf maken is toch leuker ;)
Toffe collega (y)
Zelf maken Is zeker leuker. En dit vond ik zelf een van de leukere projecten moet ik zeggen. Vooral omdat ik niet wist wat ik kon verwachten en het toch wel lange wachten.

Hmm. Nu begint het een beetje te jeuken :unsure:
 
Terug
Bovenaan Onderaan