BasBQ
Beef en Steak

Ook hier de eerste PP

de meest kritische recensent ben je meestal zelf  ;)
 
Knap gedaan hoor. Zeker op de 47cm weber. Ik blijf het knap vinden. Gefeliciteerd met je Knor.

Ik denk dat je misschien wel wat hotspots in je ketel kunt hebben. Zeker omdat de ruimte wat krap is. Is het misschien een id om de PP wat vaker te draaien tijdens de sessie? Elke keer als je kijkt of bij moet vullen oid? Als er een hotspot is dat die niet de hele bereiding lang op het zelfde punt zit.
 
Thanks, ik heb denk ik te veel zuurstof tijdens het vullen toegelaten, het rooster moest er compleet af en dat duurde dus even.

Ik denk dat ik volgende keer de hete kolen aan 1 kant gooi zodat het misschien wat controleerbaarder is. Nu heb ik de hete koken gewoon bovenop gegooid waardoor er misschien meer gingen branden.

Ik had hem flink ingerubd en de 140 a 150 graden heeft me genekt denk ik.

op naar de beer can chicken dan maar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Zo zeg lekkere fotos en heel mooi verhaal van de run.  Dit PP staat bij mij nog steeds op todolijstje.
Ook op een 47 cm weber
Kleine snelle gerechtjes zijn leuk, maar de uitdaging is toch low en slow, vind ik zelf.
Ik vind jouw beschrijving heel duidelijk van je problemen. Ik ervaar hetzelfde en ben blij met de uitleg van Hans, geeft me weer beetje moed.......


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan