BasBQ
Beef en Steak

ook hier aan de droogkast.

Ziet er Prima uit! Mooi project!
 
nou het project heeft nog een kleine vervolg gekregen.

De donkere lamp heeft het niet lang uit gehouden na een paar uur had de lamp het begeven en de verf bleef maar dampen dus toch maar opzoek naar iets anders.
kwam toevallig in oude schakelkast die weg werd gegooid nog een kastverwarming tegen dus die hebben we er nu bij gezet.


het uit tekenen van de gaten voor de schakel componenten.


het eind resultaat.




Tot zo ver de bouw van de droogkast nu staat hij proef te draaien en alles lijkt goed te werken dus nu maar kijken wanneer er even tijd is om het eerste project er in te drogen.

iemand nog suggesties ze zijn van harte welkom.
 
Welk vermogen heeft de kastverwarming? En is ie geforceerd?
Ziet er al  "af" uit! Bij mij staat er al een koelkast te wachten, zal maar eens beginnen met onderdelen verzamelen....
 
@ceriel de kastverwarming is er een van 125 watt en is niet geforceerd maar omdat de ultrasoon een kleine ventilator heeft die altijd draait verplaatst de warmte zich wel door de kast.

@bertm de ventilatie is geen toerenregelaar maar een variabele puls pauze timer deze schakelt om de ingestelde tijd de ventilator aan zodat alle lucht in de kast word ververst.

Wat betreft het ventileren zal ik dit niet zo veel doen omdat er al een kleine natuurlijke trek is in de kast omdat in de deur een rooster zit wel koude lucht laat ontsnappen en dus verse lucht aanvoert.
 
Profi kastje hoor Peter  B-)
Je kan zo een productie bedrijfje beginnen  :)

Heb jij iets om de trek te meten Peter ?
En wat wordt je eerste project ?

Mac
 
Nice, je kunt ook in een reptielenzaak keramische warmtestralers in verschillende wattages kopen die geven echt alleen warmte af en nul licht

elstein.jpg
 
Ewald zei:
Nice, je kunt ook in een reptielenzaak keramische warmtestralers in verschillende wattages kopen die geven echt alleen warmte af en nul licht

elstein.jpg

Ja ik weet dat ze bestaan maar waarom zou je iets kopen als je het voor niets kan.
 
Mac zei:
Profi kastje hoor Peter  B-)
Je kan zo een productie bedrijfje beginnen  :)

Heb jij iets om de trek te meten Peter ?
En wat wordt je eerste project ?

Mac

Nou een bedrijf heb ik al hahaha dat noem je kinderen.

Maar wat betreft de trek kan ik niet meten maar als ik het zo inschat is het toch wel voldoende en anders laat ik de ventilator wat vaker schakelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan