BasBQ
Beef en Steak

Ook even voorstellen

 

Petetie

Tondelzoeker
Berichten
18
Hallo mede bbq-ers,

Ik ben Peter en lees ongeveer een jaar dit forum, ik ben hier terecht gekomen door ene Noskos z'n blog waardoor ik een WSM heb gekocht vorig jaar.
Nog geen minuut spijt van gehad. Ondertussen al dankbaar gebruik gemaakt van jullie recepten.
Ik heb ook nog een gas bbq en wil mijn vrouw nu overtuigen dat ik toch echt een bge nodig heb, hebben jullie nog tips?
 
Welkom Peter leuk dat je komt meedoen.
Enne tips, uhm als je een jaar nodig hebt om je op het forum aan te melden is tip 1 doorpakken, als dat groene gevaarte er dan staat voordat je overlegd hebt begin je met overtuigen :D
 
Welkom op het forum,


Ik zou zeggen een lijstje met PLUS punten en VOORDELEN, uiteraard uitzoeken of het op ten duur goedkoper is. Dat helpt vaak bij vrouwen.


Aanschaffen als het natuurlijk in de AANBIEDING is. Daar zijn ze gevoelig voor :D :D
 
Welkom op het forum!

Hoe je je vrouw overtuigt een BGE te mogen aanschaffen... neem haar eens mee naar de BGE memberdag op 15 juni? ;)
Daar kan ze proeven, dat ding verkoopt zichzelf dus hoef je alleen nog maar een aanbieding op de kop te tikken.
Bijvoorbeeld 1 van de op die dag gebruikte modellen ;)
 
Hoi Peter, welkom bij het BBQ Genootschap.
Je kunt haar natuurlijk ook meenemen naar de 2nd Annual BBQ Genootschap Cook-Off.
Daar kan ze niet alleen van alles proeven maar ook meteen de geweldige sfeer opsnuiven
(samen met de diverse rook-hout-geuren :D )
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
hoi Peter,
welkom bij dit edele genootschap
 
Hoi Peter, welkom.

Mijn belangrijkste beslissing om aan een keramische BBQ te gaan was het gemak van temperatuurcontrole. Je kunt met groot gemak iets garen op ca 100 graden en dan heel vlot nabruinen op 250 graden ofzo. Kwestie van het onderste schuifje even open zetten.
Daarnaast zijn ze zeer stabiel en zuinig met brandstof.

Maar ik zou zeker even rondkijken in keramisch BBQ land, want de prijzen varieren enorm en bij niet alle merken krijg je gelijk alles wat je nodig hebt erbij. Ik zie hier mensen net zoveel lol hebben van hun Auplex chinees als van hun BGE bijvoorbeeld, al hoor je over de chinese kamado's wel verhalen over minder degelijk beslag en onderstel enzo. Grill Dome, Primo en BGE zijn in ieder geval allemaal top.
 
Welkom Peter  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan