BasBQ
Beef en Steak

Ontsteking gaszijvuur afregelen?

Het begint Kafkaiaans te worden. :-O

Mocht normaal de kapotte ontsteker opsturen naar Coolblue, moest daar vlak in de buurt zijn en wilde die wel binnenbrengen.

Daar hebben ze dan gewoon de ontsteker doorgemeten en had al een donkerbruin vermoeden want dat duurde zeker 20 minuten ergens uit het zicht achter in hun magazijn, zal eerder een bespreking geweest zijn.

Resultaat de ontsteker is niks mis mee, dan vraag ik hoe het komt dat ik de ontsteker op een andere aansluiting van de 4 aan te sluiten stekkertjes aansluit deze ook geen vonk geeft en een ontsteker van een wel werkende verwissel met het stekkertje van het zijvuurtje deze een normale vonk geeft.

Kan niet zegt die de ontsteker is niet kapot.
Enige wat ze willen doen is dat ik de hele BBQ terug breng.

Versta ik niet of ben ik nou echt een domme Belg, de ontsteker is niet kapot, maar willen de zogezegd niet kapotte wel omruilen voor een totaal nieuw exemplaar  :(

Ga die zeker niet terug inpakken, dus zo gebruikt en dan vlak na gebruikt te hebben zo vettig en vuil als het kan de showroom binnen.........................................................
 
Ik vind dit erg slordig van Coolblue, heb zelf regelmatig daar bestellingen gedaan en ook dingen zonder problemen kunnen ruilen en retourneren, een beetje coulance zou ze sieren!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Vandaag antwoord gehad van Coolblue.
Eerst moest ik de BBQ naar hun brengen, rij met een kleine wagen , dus die kan er niet in.

Nu zou die worden opgehaald door hun vervoerder Dynalogic, morgen al!
Maar of daar meteen een nieuwe bij is zeggen ze er niet bij, denk dat ze die ontsteker zelf willen repareren-prutsen.

Volgende zaterdagen hebben we telkens een BBQ, dat gaat een leuke zomer worden..........................
 
BBQ wordt opgehaald gemonteerd zonder doos of verpakking, die is al weg met de vuilniskar  :blush:

Maar krijg niet meteen een nieuwe, als de oude bij Coolblue is zenden ze een nieuwe op.
Hopelijk duurt dit niet de hele zomer, hebben hadden wekelijks een BBQ.

Die van komende zaterdag kan ik al annuleren........................................... X( X( X(

Hopelijk heb ik dan tegen eind van volgende week een nieuwe  :>



Waarom makkelijk doen als het moeilijk ook kan door gewoon een nieuwe ontsteker te geven, snap dit niet zulke werkwijze  :-S
Als ze dit 2 maanden eerder hadden gedaan de BBQ gemonteerd op te halen had me veel miserie bespaard  ;) en Euro's  :(
 
Mooi dat het toch nog opgelost wordt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
avr zei:
Mooi dat het toch nog opgelost wordt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ja maar veel te laat, effe de datums opgezocht.
Aangekocht op 6 mei.
Op 9 mei na klacht over de ontsteking ging Coolblue contact opnemen met Barbecook.
Op 21 mei bericht van Coolblue dat Barbecook niet antwoord en ze een retour gaan aanvragen.
Op 23 mei bericht van Coolblue dat Barbecook geen onderdelen nalevert? Mooi als er in de toekomst eens iets kapot is!?
Op 24 mei zou door Dynalogic de BBQ terug verpakt in de doos worden opgehaald, dit werd omstreeks s'avonds 23 mei medegedeeld.
s'Morgens 24 mei snel en vroeg opgestaan om de BBQ uit elkaar te halen en te verpakken, en toen gleed ik uit en brak mijn pin van mijn 2de heupprothese. Wree gezellig  X(
Dynalogic afgebeld!
Op 6 juni mail van Coolblue dat ze een nieuwe ontsteking voor me gingen regelen en ik de oude mocht opsturen, lag in ziekenhuis en wachten tot ik het kon was geen probleem.
Op 5 juli langs Coolblue op 2 krukken met de kapotte ontsteker, meten die gewoon door en laten me 20 minuten daar staan.
En sturen me wandelen, door de zware revalidatie had ik er geen zin meer in tot vandaag.......................................
 
Tja, je hebt inderdaad weinig geluk gehad, zowel zelf als met de bbq! Nu maar hopen dat de nieuwe wel goed functioneert.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
avr zei:
Tja, je hebt inderdaad weinig geluk gehad, zowel zelf als met de bbq! Nu maar hopen dat de nieuwe wel goed functioneert.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Daar was ik ook al aan het denken, dat die ontsteker van het zijvuur ook niet zou werken bij een nieuw exemplaar  :D

Nu maar hopen dat ik de nieuwe heb tegen volgende week zaterdag, heb vanavond al de genodigden voor de verjaardags BBQ van komende zaterdag afgebeld, was niet iedereen blij mee.

Als ik die van de week erna ook nog moet gaan afbellen sla ik wel een modderfiguur  :-S
 
Enkele weken geleden nog een accu boor machine terug gestuurd omdat de lader het begeven had en twee dagen later en compleet nieuwe set in huis, dus ik heb goede hoop voor je dat ie op tijd is😉
 
Borsalino zei:
avr zei:
Tja, je hebt inderdaad weinig geluk gehad, zowel zelf als met de bbq! Nu maar hopen dat de nieuwe wel goed functioneert.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Daar was ik ook al aan het denken, dat die ontsteker van het zijvuur ook niet zou werken bij een nieuw exemplaar  :D

Nu maar hopen dat ik de nieuwe heb tegen volgende week zaterdag, heb vanavond al de genodigden voor de verjaardags BBQ van komende zaterdag afgebeld, was niet iedereen blij mee.

Als ik die van de week erna ook nog moet gaan afbellen sla ik wel een modderfiguur  :-S
Met een gewone aansteker krijg jij het gas ook wel ontstoken....

Beterschap en succes!
 
Was vandaag heel de dag van huis.
Kort na de middag sms van Dynalogic dat ze onderweg waren om de BBQ op te halen.................................dat was pas voor donderdag gepland  :-/ X(
 
Met een gewone aansteker krijg jij het gas ook wel ontstoken....

Beterschap en succes!
[/quote]

Juist heb lang geleden nog een auto met een zwengel om te starten gehad moest de batterij plat zijn  :)
 
Vandaag was bij de dochter de keukenplaatser en deze heeft op de BBQ een nieuwe ontsteker geplaatst en deze werkt nu voortreffelijk.
Koste me wel 29.50?  :D

Moet de BBQ dus niet opgehaald worden en moeten we die misschien geen weken of maanden missen  :-O
 
Terug
Bovenaan Onderaan