BasBQ
Beef en Steak

Ons stekkie

Word al wat , laat maar 2 week liggen.
Doe er ook folie over heen om hem vochtig te houden ,desnoods benevelen.
Dit bevorderd de harding.
zelfs na 2 weken is beton misschien wel hard maar niet uitgehard . En als je hem gaat omdraaien even een paar balkjes in de lengte bij het ronde gat voor ondersteuning want daar ligt het breekpunt .
Succes 👍🏻.
 
Laatst bewerkt:
Nou hij is uit de mal, maar ondanks het trillen hier en daar toch wel het e.e.a aan luchtbellen... ik heb vanavond de luchtbelletjes gevuld met een betonpapje.
De rand voor de uitsparing lijkt niet helemaal goed gegaan, ondanks ik alles goed had aangedrukt rondom de kit en opstaande stuk lijkt het wel alsof de rand zanderig was icm teveel grind en hierdoor toch een randje beton aan de mal is blijven zitten... alsof het niet goed uitgehard of geen houvast had door al het grind. Verder is het blad prima gelukt. die rand boeit me niet zo heel erg. heb die vanavond beetje aangevuld met dat betonpapje om het wat gladder te krijgen. misschien verzin ik wel iets om het randje mooier te krijgen.

vandaag zijn me diamand polijstpads binnengekomen en morgen komt ook de Countertop Pro binnen om hem na het polijsten te behandelen.

Ook heb ik via amazon een hoes kunnen bestellen met de juiste afmeting, dus ik ben benieuwd wat het voor hoes is.

Zal a.s. weekend wat foto's maken als ik aan het polijsten ben geweest :)
 
Nou ben aan het polijsten geslagen, eerst met 200 daarna 400, 800 en 1000.

Straks nog even met 3000 erover maar jeetje wat een verschil, spiegelglad 😎

Vandaag ook even wat smokehout gehaald en rubs...

Me handen jeuken als een malle om te beginnen 😂

IMG20230513182935.jpg
IMG20230513182940.jpg



IMG-20230513-WA0039.jpeg
 
Zo, we zijn bijna klaar. Morgen nog 1 x beitsen en dan kunnen we hem in gebruik gaan nemen.

Ik heb het beugeltje voor mijn iGrill iets aangepast en deze vastgeschroefd aan de houten balk, zo kan de igrill mooi onder de bbq hangen 😁

Eigenlijk wil ik nog wel iets van een plankje in een van de kastjes hebben om spulletjes op te kunnen leggen zodat niet alles op de bodem ligt.

Maar daar hou ik me morgen nog wel even mee bezig 😎


IMG20230519222815.jpg
IMG20230519222903.jpg
 
Netjes!! 👌

Ik zou rechts nog een beugel maken waar die deksel in kan..
 
Netjes!! 👌

Ik zou rechts nog een beugel maken waar die deksel in kan..
hehe die stond idd op de todo list, ik ben nog even aan het brainstormen hoe ik dat ga doen, ook ivm de afdekhoes die ik op maat heb gekocht. als er teveel uitsteekt aan de zijkant dan past misschien de hoes niet meer.
 
hehe die stond idd op de todo list, ik ben nog even aan het brainstormen hoe ik dat ga doen, ook ivm de afdekhoes die ik op maat heb gekocht. als er teveel uitsteekt aan de zijkant dan past misschien de hoes niet meer.

Misschien iets met pen/gat verbinding of magnetisch? Dan kan het er af.

Of een haaklat. Dan is de ‘keukenkast’ de dekselhouder en de ‘muur’ je bbqmeubel.

24A665CE-181D-4FD6-A87A-183CF13411FF.jpeg
 
Goed bezig geweest, ziet er professioneel uit!
 
Goed bezig geweest, ziet er professioneel uit!
Ben er ook erg blij mee, afgelopen weekend al uitgetest en het beviel me zeer goed hahaha.
Vandaag maar even 24 kilo briketten ingeslagen van weber, en een partij vlees besteld. dus zondag weer BBQen :cool:
 
Terug
Bovenaan Onderaan