BasBQ
Beef en Steak

omdat ik toch wat moet eten als ik niet thuis ben

 
 
 

Leo

Forum Meubilair
Berichten
11.363
omdat ik een paar dagen in een landal huisje zit voor mijn werk, de WGA maar mee genomen.

IMG-20130212-00596.jpg


IMG-20130212-00598.jpg


collega verrast met een stuk zalm.

IMG-20130212-00597.jpg


omdat ik voor mezelf de biefstuk vergeten was mee te nemen, maar een paar drumsticks

IMG-20130212-00601.jpg


en daarbij oq gevulde zoete punt paprika's

bedankt voor het kijken
 
Je collega wil meteen met je trouwen ;)
 
liever niet, is een vent  :)
 
Dat mag gewoon hoor tegenwoordig ;)
 
zal mijn meissie en de meiden niet waarderen  :D
 
Gelukkig, ik was al bang dat ik teveel was doorgeslagen met q-en toen ik mijn WGA een keer mee naar het werk had genomen.
Ik zie dat ik niet de enige gek ben  :p
 
Best wel een beetje verdacht Leo, ik zou me nooit zo uitsloven voor een mannelijke collega. ;)
 
moet zelf toch ook wat en lekker eten he
 
op de 2e foto is mooi te zien dat de plankjes in het aankomende seizoen best een slagje groter mogen, hetgeen Frits al had bevestigd.....
 
Wat zei je tegen je collega kom tis lekker weer we gaan bbq-en?
 
ik had hm er al op voorbereid
 
Het ziet er heerlijk uit Leo!
 
Zo'n collega heb ik ook nodig!  :D
 
Ziet er goed uit Leo, trouwen zit er voor je collega niet maar vaste verkering toch zeker wel ;).
 
Mannen mogen tegenwoordig ook trouwen, dus ik zie geen probleem. Komt de rest van het team wel cateren, bied ik nu aan. Alleen voor jullie. Doen wij gewoon :)
 
RedFox zei:
op de 2e foto is mooi te zien dat de plankjes in het aankomende seizoen best een slagje groter mogen, hetgeen Frits al had bevestigd.....
Heb ze nog niet gebruikt maar ze zien er inderdaad niet zo groot uit. Het standaard formaat van Axtschlag vind ik trouwens wel aangenaam.
 
Lekker Leo,

zo is het minder erg om van huis te zijn :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan