Hallo allemaal!
Hierbij een klein verslag van de ombouw van mijn buitenkeuken.
Vorig jaar heb ik een buitenkeuken gemaakt om mijn gasbarbecue in te bouwen, en om wat opslag te cre?ren. Dit is het resultaat geworden:
Dit jaar heb ik echter besloten dat het tijd word voor een serieuzere barbecue op kolen. Daarom heb ik de Master Touch GBS 57 aangeschaft.
Het idee was om de buitenkeuken aan te passen voor de nieuwe barbecue, en het project is bijna afgerond. Zie hier de foto's.
Tips of idee?n zijn altijd welkom!
Als eerste ben ik begonnen om de binnenkant van het middelste kastje te betimmeren met bankirai schutting planken welke ik nog over had.
Zijkanten zitten erin:
Nu ook de achterkant en een vloertje, tevens alvast de bovenkant opnieuw gemaakt ivm het gat van de vorige bbq:
Even het gat aftekenen:
De weber er netjes in:
Voor de afwerking netjes wat grind op het vloertje (matcht bij de rest van de tuin)
Nu moet ik alleen nog wat afwerking doen:
- Er moet nog een nieuwe aluminium strip aan de voorzijde van de keuken
- De bovenkant van het blad moet nog in een mooie roodbruinige olie/beits.
Bijna klaar!
Hierbij een klein verslag van de ombouw van mijn buitenkeuken.
Vorig jaar heb ik een buitenkeuken gemaakt om mijn gasbarbecue in te bouwen, en om wat opslag te cre?ren. Dit is het resultaat geworden:

Dit jaar heb ik echter besloten dat het tijd word voor een serieuzere barbecue op kolen. Daarom heb ik de Master Touch GBS 57 aangeschaft.
Het idee was om de buitenkeuken aan te passen voor de nieuwe barbecue, en het project is bijna afgerond. Zie hier de foto's.
Tips of idee?n zijn altijd welkom!
Als eerste ben ik begonnen om de binnenkant van het middelste kastje te betimmeren met bankirai schutting planken welke ik nog over had.
Zijkanten zitten erin:

Nu ook de achterkant en een vloertje, tevens alvast de bovenkant opnieuw gemaakt ivm het gat van de vorige bbq:

Even het gat aftekenen:

De weber er netjes in:

Voor de afwerking netjes wat grind op het vloertje (matcht bij de rest van de tuin)

Nu moet ik alleen nog wat afwerking doen:
- Er moet nog een nieuwe aluminium strip aan de voorzijde van de keuken
- De bovenkant van het blad moet nog in een mooie roodbruinige olie/beits.
Bijna klaar!