BasBQ
Beef en Steak

Offset smoker in de maak.

Volgens mij mag je je ontslag indienen en gewoon die smoker in productie nemen, dan heeft oklahoma, nette lette en de rest er een geduchte concurrent bij.
 
Heel netjes!

Ik ga op het werk toch ook maar eens een keer kijken of ik wat tijd op de laser in kan plannen (en leren tekenen  :-S) :D De Braai staat al een tijdje op m'n to do list en door de DIY reverse flow van schroot materiaal is de wens voor een echt mooie ook wel ontstaan.

heb je er een heat management plate in zitten of ga je eerst kijken hoe het zit met het temperatuurverloop?
 
Nu al lekker!
(Kan je nagaan als er vlees op ligt  :D)
 
pfff, prachtig man! Die braai van je ook, complimenten!
 
Na 29 uur met dit als eind resultaat.
Aankomende week naar de poedercoater.

NUWPJ0L.jpg


rD0EaiM.jpg


zZf6gTu.jpg




 
SCHITTEREND. !!!!!
Heb je er ook een mooi rooster bij gemaakt?
 
WoW  :-O :-O  dat is naast je braai een serieus mooi ding, stinkend jaloers word ik er van met alleen mijn DIY UDS.

Heel gaaf, hoe dik is je staal??

Gr RJ
 
Tering dat ziet er goed uit zeg! Echt mooi ontworpen en gemaakt!

Hoe doe je dat met de poedercoating tussen de plaat met het logo en de plaat daar achter? Ben je niet bang dat hier te weinig of geen coating komt waardoor het gaat roesten?
 
Echt supergaaf, wat geweldig dat jij de dingen die je bedenkt ook zelf kan maken!
 
Als ik hem zie begind de zin om wat uit te tekenen toch erg groot te worden. Wat is dit din gaaf zeg.

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

 
Dank voor alle complimenten.
Ben blij met het eindresultaat, zal nog foto's plaatsen als hij terug is van de coater.
 
Hierbij het eindresultaat.
Gisterenavond flink opgestookt tot 265 graden en een tijdje op deze temperatuur laten staan om goed schoon te branden.
Daarna een aantal uren lekker stabiel op 120 graden.
Zeer tevreden over het eindresultaat en de werking ervan.
Iedereen bedankt voor de complimenten.

HzphFMe.jpg
 
Super gaaf eindresultaat. En al plannen voor de volgende bouw?? Zo te zien is er genoeg ruimte in de tuin voor nog wat projecten

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

 
Vakmanschap is meesterschap, van wie was die reclame ook al weer ?
O ja iets met bier geloof ik. :D
Die uitdrukking is hier meer dan op z'n plaats, wat een mooi resultaat. =D>
 
Mooi werk zeg, geniet er van. Perfect weekend ervoor lijkt mij.
 
Wat een mooi eindresultaat zeg! Wat voor hout heb je gebruikt voor het rek en het handvat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan