BasBQ
Beef en Steak

Nu eindelijk serieus aan de slag!

 

Peterz

Tondelzoeker
Berichten
21
Even voorstellen. Mijn naam is Peter en ik woon in Eindhoven.
Ik moet zeggen saté was altijd mijn specialiteit op de BBQ. maar voor de rest was het vaak vol gas alle briketten er op maximaal hitte alles er op, de helft verbranden en na 15 minuten aan tafel ha ha!!
Voor Vaderdag kreeg ik dit jaar een kerntemperatuur meter, en heb toen besloten het dit jaar serieuzer aan te pakken. Met namen YouTube filmpjes van NOSKOS en NasQ hebben me erg op weg geholpen. heb inmiddels al 2 keer 3-2-1 ribs gemaakt, BCC staat nog op de to do list en ik wil dit jaar in ieder geval een brisket gaan proberen.

ik hoop hier veel te kunnen leren!
 
Naamgenoot, welkom. Succes
 
Welkom bij het genootschap Peter goed dat je het nu wat sereuzer gaat aanpakken je zult zien dat je met veel meer plezier en succes lekkere gerechten van je BBQ tovert. ;)
 
Welkom Peter
 
Welkom Peterz, veel plezier en inspiratie hier!
 
Van harte welkom bij het Genootschap! Je bent hier aan het juiste adres!
 
Zullen de kinderen dan toch iets duidelijk hebben willen maken met die kernthermometer? :unsure:
Haha welkom!
 
Welkom bij het genootschap

kan je het kippie lekker temperaturen straks
 
Welkom - oud collega - ben dezelfde weg dan jij ingeslagen en moet zeggen dat het lid maken hier al een stap in de goede richting is…..😊
 
Welkom Peter er is hier genoeg info te vinden om je om te scholen van vlees cremeren tot echt BBQ-en.
Alvast veel BBQ-plezier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan