BasBQ
Beef en Steak

Nootdorp

 
 
 

riona

Gemarineerd
Berichten
1.913
Nootdorp wat een ervaring wat een spanning wat een emoties wat een gedrevenheid wat een gezelligheid wat was het leuk weer een hoop nieuwe kennissen op gedaan een hoop geleerd gewoon geweldig , en nu willen wij [ons team] iedereen bedanken die dit voor elkaar gekregen hebben en de kar hebben getrokken HEEL HARTELIJK BEDANKT.
 
Ik kan beamen dat het ook voor mij, als "kijker en proever", zeker een zeer geschikt evenement was waar ik zeker weer naar toe zal gaan!
 
Ron, het was een mooie wedstrijd en daar zijn jullie een belangrijk onderdeel van, zoder teams, reps, judges en vrijwilligers gaat het niet.

Op z'n Belgisch: iedereen een dikke chappeau!
 
Heb dan wel 'alleen maar' gejureerd, maar was inderdaad een top sfeertje!
Hoop wel dat jullie nu de smaak te pakken hebben Ron en dat we jullie op de volgende evenementen weer terug gaan zien! :)
 
Ik vond het wel een beetje zielig, jouw eenzame teamlid. Niemand om hem door de koude en donkere uren heen te kletsen. Hopelijk bij een volgende wedstrijd hebben jullie meer teamleden, en blijven die overnachten.
 
Moest jammer genoeg op het allerlaatste moment de auto laten staan en Nootdorp niet bezoeken.
Maar heb,dank,dank,mee kunnen genieten via de foto's en berichten.
En heb tevens kunnen ervaren dat er een behoorlijke aanwas geeft plaatsgevonden;veel gezichten namelijk kwamen me onbekend voor. Volgde de keer maar eens gauw gaan kennismaken.
Dat ik niet zoveel meer op het forum komt doordat mijn computer stuk is en ik nog geen nieuwe kan aanschaffen. Moet mij voorlopig dus even behelpen met deze iPad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan