BasBQ
Beef en Steak

NK BBQ 2012

Even een andere vraag, ik was vorig jaar  zo'n 20 eu p/d parkeergeld kwijt :(
Is er ergens op loopafstand iets minder duur dan onder het winkelcentrum?
 
Woonwijk aan de linkerkant van het plein als ik het goed herinner.
 
Ok, doe je wandelschoenen dan maar aan!
 
Parkeerterrein achter het stadhuis heeft volgens mij een ander tarief. Is nog redelijk op loopafstand. Voor de rest is een grote cirkel rond het centrum allemaal betaald parkeren dan wel een blauwe trottoirband. 
 
http://www.haarlemmermeer.nl/dsresource?objectid=51957&type=org
 
Spiffs zei:
ja woonwijk, naast het plein, weg oversteken, water oversteken en in de woonwijk parkeren.

Dank Marc!
 
Let op de parkeerflat achter het stadhuis zien ze ook als een "garage". Zet  je toet op een onoverdekte plek en je betaalt 0,40 per uur.
 
je weet nu waar je wel en niet kan parkeren Dominique  :)
 
Ik wens jullie allemaal een super fijn weekend!
 
57d23753-eed6-1e94.jpg
 
Als we op het Burgemeester van Willegenplein parkeren dan betaal je 0,40 cent per uur en dat is een minuut of 6 a 7 lopen naar het NK, lijkt me een prima plek!
 
Ben vandaag geweest. Parkeerflat is ook 0,40. Is 5 minutjes lopen. Kan best zijn dat indien er geen koopzondag is het parkeren gratis is.

Was leuk. Veel mensen gezien die ik normaal alleen op foto's zie. Best eng!
 
wij zijn zaterdag lekker relaxed wezen kijken ....

was heel gezellig...de nodige bekende gezellige gezichten weer eens gezien :) ...waaronder een bekende Nederlander

NK3bekendenederlander.jpg



toch misten we onszelf op het terrein met de grote Q van vorig jaar...was aan het eind nog een mooi plekje als afsluiting van het terrein, aangezien het daar een beetje "kaal" was....

maar misschien volgend jaar...en dan nog met een nieuw "bouwproject product" erbij.... en dan niet voor de wedstrijd of commercieel.

zou misschien leuk zijn om nog meer promotie te maken voor een beetje "basis bbq"  en dan met iets van workshop ofzo...of bbq met kids...

lekker beetje bezig zijn en daarvan andere mensen laten genieten...maar dat komt volgend jaar wel.....

er was in ieder geval weer een stelletje super bbq'rs bezig...en de prijzen...die zijn bekend :)

 
Terug
Bovenaan Onderaan