BasBQ
Beef en Steak

NK BBQ 2012

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Van Harry kreeg ik gisteren te horen dat de NK BBQ editie van 2012 gaat plaatsvinden op 23 en 24 juni en wederom in Hoofddorp.

Ook zijn de ingredi?nten al bekend:

Kip:hele kip
Vis : Red Snapper
Varken: Livar rack
Rund: Sukade
Dessert (vooralsnog freestyle)

Dus noteer deze dagen in je agenda, dat wordt weer een mooi BBQ feest!

Wil je met je team meedoen dan start de inschrijving vanaf 1 januari.
Meer nieuws zal binnenkort verschijnen op de NK BBQ site en dan vinden jullie het ook hier weer natuurlijk.

Ik heb al gehoord dat de winnaars van vorig jaar, Qlinaria, ook weer van de partij zullen zijn, dus de Nederlandse teams mogen wel heel hard gaan oefenen  ;)
 
Bedankt voor het plaatsen Dennis, nu kunnen de teams beginnen met oefenen. Misschien mogen we wel ergens komen proeven ;).
 
Weet wel wat teams waar ik graag langs zou gaan hoor :)
 
Voor de teams die mee doen succes.En ook voor de organisatie natuurlijk.
 
Red snapper..... zo lekker.... gevangen in NZ :

IMG_1376.jpg
 
Hee,die vissen zag ik liggen bij de visboer op de markt.  Dat die zo ver weg komen,ik had geen idee.

Zondag even een kaarsje opsteken voor goed weer op 23/24 Juni. Geloof je daar niet in? Hou het in de gaten!
Dit jaar was het een feest in Hoofddorp;mooi weer,leuke teams,goed publiek,leuke meiden,lekker proeven.
 
Hoor dat FiveQ zeker komt en dat de Smaakmakers het na de feestdagen bekijken, die hebben het nu erg druk.
 
Jord gaat met Smokey Goodness een recordpoging doen om 52 uur te bbqen achter elkaar  :)
 
Cool eigenlijk wil ik ook wel een keer mee doen, maar ik heb geen team  :(

Ik heb de data in mijn agenda gezet en zal kijken of ik langs kan komen. Is er een offici?le site?
 
Wat kan ik op mijn tomtom invoeren ? Heel mischien dat ik even ga kijken.
 
Er staat eventueel een linkje op mijn facebook.
 
Spiffs zei:
Nou we zijn er klaar voor, heb er zin in, als je tijd hebt waai rustig even aan bij ons, er is vast wel iemand die even tijd heeft voor een praatje.

Maar als je nou niet wil praten met diegene die altijd tijd heeft voor een praatje ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan