BasBQ
Beef en Steak

Nieuwjaarsreceptie, zondag 12 januari 2014, Zeewolde

Bert & Gerard bedankt voor het organiseren!
Was mijn eerste meeting en smaakte naar meer..
volgende keer ook de WGA mee, wist niet dat je er zulke mooie dingen op kon maken :)
Leuk om nu gezichten bij de namen te hebben, en ik weet nu dat ik nog even moet oefenen.
Iedereen bedankt voor de gezellige dag!
 
Ik sluit me bij de vorige schrijvers aan; dank aan het organiserend comit? en een ieder die een lekkere bereidingen heeft gemaakt. Locatie is top! Tot de volgende meeting.
 
Het was echt gezellig heerlijke hapjes en eeurrruuug gezellig.Ik heb dus echt genoten..Dank aan de organisatie.Binnenkort voor de ge?nteresseerden een reportage van entrecote met appel spies in honing/sinaasappel marinade  :)

Veel groeten Fernando Wokke.
 
Idd Structor verrassende smaak. Ben ook nieuwsgierig naar het recept.
 
SmokyWok zei:
Het was echt gezellig heerlijke hapjes en eeurrruuug gezellig.Ik heb dus echt genoten..Dank aan de organisatie.Binnenkort voor de ge?nteresseerden een reportage van entrecote met appel spies in honing/sinaasappel marinade  :)

We wachten met smart!
 
uipko zei:
SmokyWok zei:
Het was echt gezellig heerlijke hapjes en eeurrruuug gezellig.Ik heb dus echt genoten..Dank aan de organisatie.Binnenkort voor de ge?nteresseerden een reportage van entrecote met appel spies in honing/sinaasappel marinade  :)

We wachten met smart!

gedeelde smart...is halve smart.....en vol verwachting klopt ons hart...en rookt de Q :)
 
Jorik (junior-pitmaster) vond de entrecote-appel-spies samen met de quesedillas van Felix het allerlekkerst wat hij gegeten had, dus hier ook benieuwd naar het recept!

Ikzelf heb alles met smaak gegeten! Weer een hoop inspiratie opgedaan
 
@ Bert & Gerard: bedankt voor de organisatie, het was zeer geslaagd, erg gezellig en de hapjes en drankjes hielden ons op temperatuur op deze wat koude zondag.
Ik sluit me aan bij de vorige schrijvers als het gaat over de hapjes die afweken van het geijkte pad.
En persoonlijk vond ik de worstenbroodjes van Jeroen ook bijzonder lekker, zou daarvan ook wel het recept willen leren kennen!
@Emiel: van welk boek is p405?  Edit: Inmiddels al gevonden in Steven's boek Culinair Barbecuen.
 
Als het lukt ga ik eind deze week het recept nog een keer maken .. En volgt er gelijk een reportage ...  op dit te gekke forum ..

Veel Groeten

Fernando  :)
 
SmokyWok zei:
Als het lukt ga ik eind deze week het recept nog een keer maken .. En volgt er gelijk een reportage ...  op dit te gekke forum ..

Veel Groeten

Fernando  :)
Bedankt Fernando!
We zien het met belangstelling tegemoet  :)
 
Ceriel zei:
Jorik (junior-pitmaster) vond de entrecote-appel-spies samen met de quesedillas van Felix het allerlekkerst wat hij gegeten had, dus hier ook benieuwd naar het recept!

Ikzelf heb alles met smaak gegeten! Weer een hoop inspiratie opgedaan
wij waren ook onder de indruk van Jorik zijn capaciteiten hoor...super zoals hij dat deed ;)

als hij wil mag hij wel een keer met "de grote" spelen :)
 
Jorik loopt de volgende keer net zo trots rond als een aap met 7 staarten als hij met zo'n giga installatie mag spelen, en op hetzelfde moment is papa trots en jaloers, toch Ceriel 8-|
 
ReneR zei:
Jorik loopt de volgende keer net zo trots rond als een aap met 7 staarten als hij met zo'n giga installatie mag spelen, en op hetzelfde moment is papa trots en jaloers, toch Ceriel 8-|
Ren? +1  :)
 
Was heel gezellig. Leuk om nu wat gezichten bij de namen te hebben.
Alleen koude voeten gekregen. Volgende keer een locatie met vloerverwarming?
 
Terug
Bovenaan Onderaan