BasBQ
Beef en Steak

Nieuwe overkapping/bbq stek

Hoi,

Bedankt voor het compliment
Voorbeeld komt hier vandaan : https://www.bronkhorstbuitenleven.nl/fotoboek/douglas-tuinkamer-schagen/
Dit is puur het ontwerp van de veranda, de lamellen en zo. Daarnaast heb ik voor eiken gekozen i.p.v. douglas, vond dat toch mooier en als je het doet moet je het goed doen.

Idee voor de braai is er later pas bijgekomen.
Omdat onze tuin achter schuin weg loopt hebben we alles aan moeten passen op de ruimte die we hadden.

Hier lag het plan ook al lang klaar, geduld en het komt goed


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vraag: als je de bbq gebruikt rij je die dan naar buiten om ervoor te zorgen dat de rook niet in je tuinkamer blijft hangen.
 
Vraag: als je de bbq gebruikt rij je die dan naar buiten om ervoor te zorgen dat de rook niet in je tuinkamer blijft hangen.

Vaak wel, maar omdat de bge op wielen staat en er een keramische vloer ligt is dat zo gepiept.
Als ik geen rookhout gebruik dan laat ik hem gewoon er onder staan, rook blijft toch niet hangen omdat het er toch wel onderuit waait.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Prachtig plekje hoor! Jaloersmakend ;)
Ik moet nog even wachten tot ik een nieuwe woning heb gevonden. Maar zoeits lijkt mij ook prachtig;)
 
Mooie plek om te zitten

Wil zelf een glazen overkapping, wel met zonnewering, omdat ik de zon recht op m’n terras heb.
Was al wezen kijken maar toen moest er een nieuwe motor komen 😱
 
Mooie plek om te zitten

Wil zelf een glazen overkapping, wel met zonnewering, omdat ik de zon recht op m’n terras heb.
Was al wezen kijken maar toen moest er een nieuwe motor komen

Haha, luxeproblemen .

Doen wij het precies andersom, heb mn motor een paar jaar geleden verkocht maar het begint weer te kriebelen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Haha, luxeproblemen .

Doen wij het precies andersom, heb mn motor een paar jaar geleden verkocht maar het begint weer te kriebelen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Helaas geen luxe 😱, na iets meer dan 258.000 km kwamen de koppelingsplaten er hoe lang zou het duren voor de cardanas en andere dingen zouden komen
En omdat ik ook in de winter inclusief pekel, m.u.v. sneeuw en ijzel, rijd moet tie goed zijn. Molenaar in IJsselstein is er goed mee, netjes elke beurt brengen en halen

Mag nog steeds elke dag naar’t werk.
 
Helaas geen luxe , na iets meer dan 258.000 km kwamen de koppelingsplaten er hoe lang zou het duren voor de cardanas en andere dingen zouden komen
En omdat ik ook in de winter inclusief pekel, m.u.v. sneeuw en ijzel, rijd moet tie goed zijn. Molenaar in IJsselstein is er goed mee, netjes elke beurt brengen en halen

Mag nog steeds elke dag naar’t werk.


Ow jee, harde noodzaak dus.
Zo te lezen ben jij dus een echte die-hard motor rijder, ik ben meer zo’n watje die alleen met mooi weer (lees droog en boven de 15 graden) de motor pakte .

Succes met het zoeken naar een nieuwe motor!
Die bbq stek komt dan nog


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Mooi spul! Niet bang dat er iets met het dak gebeurd wanneer je daaronder de bbq aansteekt met rooksessies of wat dan ook?
 
Mooi spul! Niet bang dat er iets met het dak gebeurd wanneer je daaronder de bbq aansteekt met rooksessies of wat dan ook?

Sorry voor mijn late reactie, had geen notificatie gekregen in deze app.

Maar hierbij alsnog.
Dak is vrij hoog dus gebeurd niet zomaar iets mee. Maar als ik rookhout gebruik dan rol ik de bbq er sowieso onder uit, rechts naast de veranda is nog een paar meter vrije ruimte.
Daarnaast blijf ik er altijd bij als ik de BGE aan steek, knispert altijd zo lekker en met het weer van afgelopen weekend sta ik daar lekker in het zonnetje

59feceb8c72b8ff02cb92f87b000dd9f.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:
Dit is wel één van de mooiste overkappingen Marc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan