Beef en Steak

Nieuwe kok: HobbyRob

HobbyRob

Tondelzoeker
Hallo allemaal,

Na veel onderzoek en een hoop gewik en geweeg ben ik sinds april trotse eigenaar van een Kamado Big Joe II. Doorslaggevend was een bezoek aan de plaatselijke speciaalzaak (Westrienen). De Big Joe bevalt uitstekend en werd enorm gemist toen ik op vakantie de hamburgers aan het cremeren was. Daarom is er inmiddels ook al gezinsuitbreiding: een Joe Junior die ik op marktplaats heb gekocht en wat heb geüpgraded.

Dit forum heeft me afgelopen periode goed op weg geholpen in mijn zoektocht naar een goeie Q en de leuke recepten om hier op te kunnen bereiden. Ik moet zeggen dat ik normaal een beetje vanaf de zijlijn meekijk, maar dacht nu toch eens een account aan te maken en wellicht binnenkort eens een leuk receptje of weetje te posten.

Groet,
HobbyRob

dd6ec5f9-bef9-4d30-a927-e1f4609b09cb.jpeg

Hoi Rob,
Allereerst welkom!
Mooie keuze heb je gemaakt want achteraf had ik heb ook wel een maatje groter willen hebben!

Aangezien ik een herderhart heb wil ik zeggen dat daar een prachtige dame ligt(denk ik)

Welkom! Hier nog 1 die spijt heeft dat hij niet voor een maatje groter is gegaan, al zou het wellicht ook niet helemaal lekker passen in onze niet-zo-grote tuin 😂
Ik kijk uit naar de fotos van lekker eten!

Van harte welkom Rob en een hele mooie Q! Ben benieuwd wat voor lekkere gerechten daarop gemaakt gaan worden!

Terug
Bovenaan Onderaan