De verbetering van de dop had ik nog niet gezien. Heb het nu snel bekeken maar zoals ik het nu zie hebben ze dus de binnenkant van de dop (binnengedeelte) niet geverfd. op zich een goede stap alleen het buitenste gedeelte van de binnenzijde is wel nog geverfd en bij mij begint dat ook af te bladderen na verloop van tijd dus volgens mij is het probleem dan pas deels verholpen.Heb het filmpje nog eens goed bekeken en werd toch een beetje verliefd 😉.
Behalve dat de controller niet verplicht gebruikt moet worden hebben ze de kolenmand weer verbeterd (was al goed) en ook de tand die het vasthoud ook verbeterd. De handvaten zijn ook een aanwinst. Het bladeren van de dop is ook slim opgelost.
Dit laat voor mij toch zien dat KJ een merk is dat niet achterover leunt of keer op keer vergeet om fouten te verbeteren. Zoals Basterd met z’n dop.
Ik heb zelf al eens zitten denken om de dop te laten cerakote ik verwacht dat dit wel blijft zitten.
Binnenkort toch maar weer eens een mail wagen voor een nieuwe dop kijken of ik dan voor mijn KJ2 ook de nieuwe versie krijg.