BasBQ
Beef en Steak

Nieuwe Jasje BBQ-NL

Mooi hoor, ziet er weer helemaal up-to-date uit! Wat puntjes die vooral smaakgerelateerd zijn, dus volledig subjectief :)

- links zijn niet goed herkenbaar, de kleur is bijna hetzelfde als gewone tekst; ik zou hier iets meer contrast in kiezen;
- de standaardtekstkleur is grijs, zwart contrasteert meer en leest prettiger;
- De banner aan de bovenkant neemt wel erg veel ruimte in (plaatje met kolen); het verspringen van het logo is dan wel weer erg geinig gedaan bij het scrollen!;
- Als ik een item kies uit het menu (bijv. varkensvlees), dan zit er een soort transitie-effect in dat erg langzaam gaat. Mijn voorkeur gaat uit naar een 'snappy' site die direct reageert zonder effectjes en overgangen;
- Als ik onderaan een pagina ben en een keuze maak uit het menu bovenaan, dan scrollt het geheel eerst naar boven, en dan wordt pas de link geopend

Disclaimer: alleen getest met Firefox 30 op Windows 7

 
Ik moet er wel even aan wennen. Complimenten om weer de energie op te brengen het aan te passen aan nieuwe platforms.
Er zullen er velen zijn die niet realiseren dat het hard werken is om een site te onderhouden.Goed om eens bij stil te staan.
Dank!
 
Recepect voor alle tijd die jullie er instoppen!
 
Mooie nieuwe lay-out, en ideaal voor op de tablet!
Gaat nu een stuk makkelijker dan eerst.
 
tis ff wennen maar het ziet er mooi en modern uit hoor
 
Ronald Jan zei:
Ik vind het mooi geworden alleen even een puntje van mij het contrast van de tekst was op de vorige versie beter voor mij duidelijker te lezen [ je kan ook zeggen tegen mij koop een betere bril ]


HAHAHA doe dat dan ook  ;) ;) ;)
 
Hij is mooi, De genootschapssite en de BBQ_NL site zijn voor mij toch wel de grote aanjagers geweest van mijn BBQ hobby.
Zonder deze sites was ik waarschijnlijk nog steeds aan het klungelen meet heel veel dingen. (nu nog steeds maar er zit progressie in :D)
Ik verwijs er zelf ook veel mensen naar die op zoek zijn naar tips en leuke recepten. Het blijft een topper!
 
Ziet er netjes en verzorgd uit Dennis
 
Hoi noskos,

Ik werk op een ipad mini....daar werkt je nieuwe site wat minder

- vast omdat ik moet wennen,
- ik je oude site lekker "old school" vond
- de banner met kolen de helft van me scherm in neemt,
- het lijkt alsof de pagina opnieuw moet laden als ik naar een ander menu ga (ja duh, er staan zoveel goede tips op)

Ik blijf hem toch wel bezoeken hoor  B-)

 
Ziet er weer lekker fris uit noskos. Ik hou van scrollen - zo easy op een mac.
 
Terug
Bovenaan Onderaan