BasBQ
Beef en Steak

Nieuwe BBQ Serie van Foodnetwork

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Voor de mensen die een beetje de weg weten in de duistere zijde van het internet is er een nieuwe serie te vinden van Foodnetwork, The Shed.

http://www.foodnetwork.com/the-shed/index.html

Not your average grill masters, the Orrisons are the First Family of Mississippi Barbecue, showing off their 'cue business, The Shed, and down-home antics on an all-new series.

Deel 1&2 staan nu online.


En nee, als je het niet kan vinden dan gaan we je ook niet helpen, sorry ;)
 
Yeah! Downlooduuuu ;)
 
Leuke serie!
 
Helaas geen Foodnetwork en niet zo handig met pc's. Wellicht dat het hier nog een keer wordt uitgezonden of op een 'gangbaarder' kanaal.
 
Het is geinig om die mensen bezig te zien. Al moet ik wel zeggen dat het wat minder informatief is dan ik had gehoopt. Het is meer een livesoap rond een eettentje, met weinig tot geen nadruk op bereiding.
Wel errug mooie types! Die pitmaster daar lijkt me wel een mannetje waar je op kunt bouwen. Als je zelfs een smakelijke bruidstaart uit je smoker kunt krijgen ben je wel een baasje :)

 
Vindt het ook wat tegenvallen, te hoog reality tv gehalte. Wel zijn de plaatjes van het eten af ten toe prachtig.

Ergens deze maand komt Bubba-Q op foodnetwork. Volgens mij gaat dit dan weer over een pitbuilder.
Bobby flay en zijn BBQ show is ook niet heel spannend, wel heeft hij vaak leuke idee?n voor fingerfood.
Persoonlijk vind ik diner, drive ins and dives of man vs food nog het beste voor de inspiratie.
 
Gator pit heeft nu ook een reality show, loopt hij constant rond met een pistool aan zijn riem en komt moeders langs op de quad omdat haar 'gunrack' gemonteerd moet worden. Lekker stereotypisch ;-)
 
Die van Gator Pit heb ik ook het eerste deel van gezien, heb ik door gespoelt, deze ook trouwens. Leuk dat ze series doen, maar het is meer geschreeuw en te strakke deadlines dan iets anders, jammer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan