BasBQ
Beef en Steak

Nieuwe BBQ gek

J

Jasper298

Gast
Hallo,

Mijn naam is Jasper en ik ben nieuw op dit forum. Ik kwam het tegen en zie zoveel lekkers en goede ideeen dat ik daar graag gebruik van maak.
Ik ben 32 jaar, woon samen met mijn vriendin en zoontje van 10 maanden in Nijmegen en in de tuin doe ik graag BBQ-en met mooi weer. Ik ben werkzaam als Hardware Engineer en in mijn vrije tijd doe ik graag sporten (triathlon en Mountainbike) Na het sporten krijg je honger en dan is de BBQ perfect om deze te stillen.
Afgelopen tijd heb ik aan mijn eigen Weber tafel gewerkt, hier onder een fotootje:

6364A20D-1E8C-48E3-8B49-89ABAA3D3529_zpsjjtesimk.jpg


 
Ha Jasper, welkom hier! Mooie tafel heb je gemaakt zeg.
 
Van harte welkom Jasper!! :D
 
Welkom Jasper!
 
Bedankt allemaal!
Tafel is helemaal gemaakt van Douglas hout en alles met pen-gat verbindingen gelijmd.
Hier nog een fotootje van de zijkant:

FBDCC179-A038-4E8D-BD58-50CCFFE8C793_zps8owlswas.jpg
 
hoi Jasper,
welkom bij dit edele genootschap

Wat is Douglas hout voor een soort hout?
 
Jasper, welkom bij de club. Heb horen vertellen dat de betere barbecue-ers uit Nijmegen komen ;)
 
Hoi Jasper, met je mooie tafel! Welkom bij de club!

En er ligt ook minimaal ??n belangrijk BBQ zwaartepunt net onder Rotterdam hoor Frits....
 
Frits zei:
Jasper, welkom bij de club. Heb horen vertellen dat de betere barbecue-ers uit Nijmegen komen ;)

Ik heb ook wel eens zoiets vernomen, maar was er niet zeker van, dus maar niet geschreven, om jokken te voorkomen.... =))
 
Welkom Jasper, en als je hier wat vaker komt zul je vanzelf merken dat je niet alleen met mooi weer gaat BBQ-en want het BBQ seizoen loopt van 1 januari t/m 31 december
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Hoi Jasper, welkom bij het BBQ Genootschap.
Inderdaad een mooie tafel die je gemaakt hebt!

Frits zei:
Jasper, welkom bij de club. Heb horen vertellen dat de betere barbecue-ers uit Nijmegen komen ;)
@Frits, je moet niet alles geloven wat ze vertellen....
 
Welkom Jasper!
 
Hallo Jasper, welkom hier
 
Van harte welkom Jasper :D

Vergeet overigens ook de enschedeers niet luitjes, daar komen ook lekkere dingen weg hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan