BasBQ
Beef en Steak

Nieuwe bastard gebruiker

Casper@Bastard

Tondelzoeker
Berichten
9
Hé bbq forum leden,

Aller eerst zal ik me even voorstellen.
Ik ben Casper en lees al enige tijd hier mee op het forum over de meest lekkere gerechten die er gemaakt worden op de BBQ.

Vandaag hebben mijn vrouw en ik dan ook eindelijk maar eens de knoop doorgehakt om een mooie kamado te kopen.
We hebben na veel speurwerk op internet vervolgens diverse winkels bezocht om ze te voelen.
De prijs van een Grill Guru sprak ons aan maar wilden deze eerst graag “voelen”.
Op dus naar de tuincentra om naast de guru ook andere merken te ervaren.

Al snel hebben we onze wens bijgesteld en viel de grill guru af. De afwerking vonden we namelijk een stuk minder dan een Bastard of een Kamado Joe.
Het budget moest echter een stuk om hoog.
De KJ trok ons erg aan door het soepele systeem van de deksel.
Echter de kleur van de Bastard, en dan met name de urban trok ons toch iets meer aan.

Vandaag uiteindelijk een Bastard urban Large besteld samen met een aantal accessoires.
We kunnen niet wachten tot hij geleverd wordt.
In de vriezer ligt namelijk een mooi stuk picanha te wachten op de Bastard in te lijven.
 
Welkom, veel q plezier met je mooie Bastard.
 
Goeie keus ;-) hopen dat je dit weekend de Bastard kan opstoken en kan genieten van je nieuwe aanwinst!
 
Welkom Casper!

Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
 
Goeie keus ;-) hopen dat je dit weekend de Bastard kan opstoken en kan genieten van je nieuwe aanwinst!
Dat hopen wij ook maar ben bang dat het pas na het weekeind wordt.
Bestelling na 18:00 uur gedaan en wordt waarschijnlijk morgen gebeld voor bezoekafspraak.
Donderdag nog een feestdag dus denk dat het iets langer wachten wordt
 
Welkom Cas,

Vast heel veel BBQ plezier met je basterd!
 
Welkom bij het genootschap Casper
 
Welkom!
 
Welkom Casper. Mooie BBQ! Veel plezier hier!
 
houtskool op voorraad?

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan