BasBQ
Beef en Steak

Nieuwe aanwinst Burnhard fat Fred deluxe

schitterend apparaat
veel plezier ermee
 
  • Leuk
Waarderingen: Coll
En viel het opbouwen mee? Ik zie dat je een rotisserie hebt. Was er ook geen uitvoering met een Speciale grill brander of zat die alleen op de grotere?
Veel plezier ermee.
Het opbouwen was binnen 45 minuten gebeurt.
Denk dat die speciale grillbrander of je moet die sizzlezones bedoelen anders denk ik dat die in de Earl zit.
Hier zitten wel 2 sizzlezones in en 4 gewone branders. Ernaast links gastronoombak met snijplank en rechts gewone gaspit met flink wat vermogen. Sudderen op het pitje werkt niet of je moet de panhouder hoger zetten doormiddel van extra rooster eronder te plaatsen en daarom die panhouder met pan plaatsen en dan gaat het nog best hard.


Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk
 
Beste, zou je me kunnen laten weten of je een jaar na de aankoop nog tevreden bent over de BBQ van Burnhard? Twijfel nog wat over de duurzaamheid, vandaar mijn vraag. Bedankt!
 
Bij mijn dochter staat ook zo'n bbq. Gekregen van ons ivm haar nieuwe woning. Moest een gas bbq zijn en er komen regelmatig veel vrienden bij haar op bezoek voor een stokje. Zelf heb ik een keer voor een grote groep op dat ding gekookt. Ik had al 4 hele PP thuis op de kamado gemaakt en op de burnhard gehaktballen sate en hamburgers gemaakt voor een man of 30. Werkt op zich prima ik ben alleen een fan van houtskool.
Met low en slow heb ik op deze bbq geen ervaring. De bbq staat buiten onder een afdak en er is niets mis mee.
 
Beste, zou je me kunnen laten weten of je een jaar na de aankoop nog tevreden bent over de BBQ van Burnhard? Twijfel nog wat over de duurzaamheid, vandaar mijn vraag. Bedankt!
Ik ben nog steeds super tevreden.
De laatste tijd niet veel kunnen doen ivm werk en dus ook minder online geweest. Vandaar het late antwoord.
Maar mn fat fred is nog steeds mn maatje en ben er super blij mee ook nog na een jaar

Verstuurd vanaf mijn SM-S906B met Tapatalk
 
Bij mijn dochter staat ook zo'n bbq. Gekregen van ons ivm haar nieuwe woning. Moest een gas bbq zijn en er komen regelmatig veel vrienden bij haar op bezoek voor een stokje. Zelf heb ik een keer voor een grote groep op dat ding gekookt. Ik had al 4 hele PP thuis op de kamado gemaakt en op de burnhard gehaktballen sate en hamburgers gemaakt voor een man of 30. Werkt op zich prima ik ben alleen een fan van houtskool.
Met low en slow heb ik op deze bbq geen ervaring. De bbq staat buiten onder een afdak en er is niets mis mee.
Low and slow gaat ook fijn hiermee hoor. En met rookhout krijg je ook lekkere smaken aan je vlees. Houtskool is nog altijd het lekkerst maar voor het gemak vind ik mn fat fred echt super fijn

Verstuurd vanaf mijn SM-S906B met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan