BasBQ
Beef en Steak

Nieuw type Black Basterd - model 2016?

KamadoJor zei:
Ik heb ook naar de (Black) Bastard gekeken, maar het gebrek aan ervaringen met after-sales service was voor mij reden om het merk links te laten liggen totdat ze zich mettertijd hebben bewezen. Zolang alles goed gaat, gaat alles goed en is iedereen blij, maar wat als het niet goed gaat? Zeker bij zulke bedragen vind ik dat belangrijk, maar goed....daar heb jij niks aan natuurlijk.

Ik ga er even van uit dat je je ervaring ook hebt gedeeld via Social Media en The Bastard hebt getagd om aandacht te vragen voor jouw probleem, maar ik kan me ook voorstellen dat de frustratie al begint te borrelen als je er alleen al naar kijkt en je geen zin meer hebt om te wachten op een oplossing van The Bastard.... Dat zou bij mij wel zo zijn namelijk.
Ik had de kamado in een tafel/kast gezet, en een (passende) bloempot in het nest. Het kost een paar honderd euro, maar zo is het in ieder geval veilig en functioneel zonder de frustratie. (nouja... minder dan) Plus, je hebt wat te vertellen als iemand vraagt waarom je een bastaard van een bloempot in je tuin hebt staan.
Ik denk dat mijn oplossing ook weer zou hebben gedeeld op social media met een bedankje richting de verkoper voor de mooie bloempothouder.

Eeuwig blijven kijken naar die dikke laag vilt zou voor mij in ieder geval geen optie zijn.
Nu heb ik de BC eigenlijk alleen voor het gebruik elders (lees boot, vakantie, visite o.i.d.) dus het is niet anders. Mijn BGE staat netjes thuis..... Het verschil in prijs tussen een MM en BC is behoorlijk, maar toch... Voor mijn volledig uitgeruste Weber 57 GBS heb ik minder betaald. Ik heb wel uitingen gedaan via social (nadat ik 6x een mail heb gestuurd en een support nummer heb gekregen en gewoon nooit antwoord ) maar ook daar reageren ze helemaal niet op. Zijn er hier (zoals ook The_Mavarik) mensen met dit issue op de BC?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NXT-L29 met Tapatalk

 
Ik heb uiteindelijk besloten om een andere aan te schaffen. Het is een Kamado Joe geworden.
 
Oude verkocht en bij Erik een nieuwe gekocht. De nieuwe KJ is een stuk duurder hoor. Dus ja ook betere kwaliteit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan