Beef en Steak

Nieuw hier

nicky

Stoker
Mijn naam is Nicky, ik kom uit Weert en heb ongeveer een jaar geleden mijn eerste Weber 47 ketel aangeschaft. Het BBQ virus heeft meteen flink toegeslagen, inmiddels heb ik ook een 57 ketel met sear grate en een WGA met gietijzeren rooster. De 47 ketel hou ik aan om binnenkort te gebruiken voor een UDS :)

Afgelopen jaar heb ik van alles bereid van sate en hamburgers tot bcc, spare ribs en pulled pork. Voor de ietwat ingewikkeldere sessies heb ik eerst op de site van Noskos informatie ingewonnen en met zijn hulp kom ik er meestal wel uit (noskos bedankt :) ).

welkom Nicky,

Je zal hier ook nog veel informatie kunnen vinden en we hopen natuurlijk ook mooie foto's van jou gerechten te kunnen bewonderen

Ha Nicky, jij bent gewoon gelijk begonnen een verzameling goeie Q's aan te leggen, ik zou zeggen welkom hier! Klinkt erg enthousiast, leuk. En Noskos is idd een goeie site, met goeie uitleg, ik kom daar ook graag in het kader van " beter goed gejat, dan slecht verzonnen".

Welkom Nicky en veel Q plezier en inspiratie gewenst hier.

Hoi Nicky,

Leuk dat je ons gevonden hebt, welkom bij het BBQ Genootschap!
Altijd leuk om te horen dat mensen wat aan mijn blog hebben (gehad), daar doen ik het voor ;)

Terug
Bovenaan Onderaan