BasBQ
Beef en Steak

Nieuw genootschaps vest

 
 
 
 

Lin

Gemarineerd
Berichten
2.301
Hey allemaal,

Ik heb een gaaf nieuw vest laten maken. Vanaf nu ben ik en het genootschap, niet meer te missen in Noord Nederland (en Zweden  :D ). Het logo is geborduurd en ik ben er heul blij mee!

9l96pj.jpg


bi8dp5.jpg


6gveht.jpg
 
Mooi hoor, sjiek gewoon. Past wel bij een Genootschap ;-)
 
noskos zei:
Mooi hoor, sjiek gewoon. Past wel bij een Genootschap ;-)

Dat design van het logo, dat doet het um denk ik!  B-) ;) :D
 
SpiKeY zei:
Lin zei:
noskos zei:
Mooi hoor, sjiek gewoon. Past wel bij een Genootschap ;-)

Dat design van het logo, dat doet het um denk ik!  B-) ;) :D
Ik zeg bestelronde 1. Doe mij maar een xl ;)

Als er meer gegadigden zijn is dit een optie. Ik zal het dan met het genootschapsbestuur overleggen!
 
Super mooi. Ik houd me ook aanbevolen, 3xl is bij spreadshirt niet te bestellen
 
Errug errug mooi Lin!
 
Richard Soeteman zei:
Super mooi. Ik houd me ook aanbevolen, 3xl is bij spreadshirt niet te bestellen

Deze is wel in 3 xl te leveren. Ik wacht nog even op nog meer gegadigden en kom er dan op terug.
 
Noteer mij alsjeblieft ook met interesse Lin, prachtig!
 
Ziet er mooi uit Lin, alleen ben ik zelf meer van een hoodie ;) ik mis de capuchon :( nou hangt die capuchon vaak over het rug logo maar met een extra logo op de borst en in de lengte op de mouw ben ik om  :D..........of ala Louis Vuitton een all-over-print met het logo :-?
 
Jet zei:
Ziet er mooi uit Lin, alleen ben ik zelf meer van een hoodie ;) ik mis de capuchon :( nou hangt die capuchon vaak over het rug logo maar met een extra logo op de borst en in de lengte op de mouw ben ik om  :D..........of ala Louis Vuitton een all-over-print met het logo :-?

Haha, ik ben blij dat je weinig eisen stelt....

Ik zal eens zien wat er mogelijk is....
 
Lin zei:
Jet zei:
Ziet er mooi uit Lin, alleen ben ik zelf meer van een hoodie ;) ik mis de capuchon :( nou hangt die capuchon vaak over het rug logo maar met een extra logo op de borst en in de lengte op de mouw ben ik om  :D..........of ala Louis Vuitton een all-over-print met het logo :-?

Haha, ik ben blij dat je weinig eisen stelt....

Ik zal eens zien wat er mogelijk is....

Ik heb geen eisen................alleen misschien een paar idee?n :-$
 
Terug
Bovenaan Onderaan