Mede door de Corona flink gaan BBQen en zodoende moest mijn oude betonnen bak plaats gaan maken voor een kamado. Het is een 23” geworden zodat ik ook ruimte heb voor gasten
. Heel mooi om mee te beginnen en omgeving Arnhem is blij met de wissel! Tegelijkertijd wat boeken aangeschaft voor de inspiratie. Testen maar!
Inmiddels heb ik die een aantal weken staan en heb wat eerste runs gemaakt. Wat blijft zo’n apparaat fantastisch op temperatuur! Ook absoluut geen spijt van het formaat; meer poetsen maar flink de ruimte voor het vleesch.
Lekker aan de variatie geweest met lamsnek, spare ribs, zalm en as we speak ligt er een varkensprocureur op. Voldoende tijd dus om me even voor te stellen
. Een en anders wordt overigens prima gewaardeerd door het gezin, vooral de ribbetjes.

Inmiddels heb ik die een aantal weken staan en heb wat eerste runs gemaakt. Wat blijft zo’n apparaat fantastisch op temperatuur! Ook absoluut geen spijt van het formaat; meer poetsen maar flink de ruimte voor het vleesch.
Lekker aan de variatie geweest met lamsnek, spare ribs, zalm en as we speak ligt er een varkensprocureur op. Voldoende tijd dus om me even voor te stellen