BasBQ
Beef en Steak

Newbe - Kamado

 
 

Salademan

Kooltjesharker
Berichten
235
Mede door de Corona flink gaan BBQen en zodoende moest mijn oude betonnen bak plaats gaan maken voor een kamado. Het is een 23” geworden zodat ik ook ruimte heb voor gasten :). Heel mooi om mee te beginnen en omgeving Arnhem is blij met de wissel! Tegelijkertijd wat boeken aangeschaft voor de inspiratie. Testen maar!

de35e7164ce4ba92d056df09b7a447b2.jpg



Inmiddels heb ik die een aantal weken staan en heb wat eerste runs gemaakt. Wat blijft zo’n apparaat fantastisch op temperatuur! Ook absoluut geen spijt van het formaat; meer poetsen maar flink de ruimte voor het vleesch.
Lekker aan de variatie geweest met lamsnek, spare ribs, zalm en as we speak ligt er een varkensprocureur op. Voldoende tijd dus om me even voor te stellen . Een en anders wordt overigens prima gewaardeerd door het gezin, vooral de ribbetjes.

cdebe6f07e21b0f37d4b82232d0352ea.jpg


b434889a97f0d05a02ed7ea945b29e08.jpg



2db14c5fdc79fadd93ea91cd47fb3671.jpg
 
Lekker bezig zo, welkom bij de club. :)
 
Welkom bij het genootschap
Mooi dat het het gewaardeerd word 👍🏻
 
Laatst bewerkt:
Welkom hier
Het virus heeft je goed te pakken
 
Het virus heeft je goed te pakken

Yes please. Moet eerlijk toegeven, hier kan ik wel aan wennen. En na even rondsnuffelen op dit forum ben ik alweer zoveel lekkers tegengekomen dat ik de weekenden wel doorkom voorlopig :)
 
Hoi,
welkom bij het Genootschap
 
Salademan, profielfoto met bier en een welkomsboodschap vol Meat! Dat beloofd wat! Welkom!
 
Welkom hier op het mooie forum


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Welkom, leuk om iemand 'uit de buurt' te zien. Mooie gerechten en hopelijk komen er meer voorbij.
 
Zeker! Morgenavond komt er 6kg vlees aan dus de komende weekenden (waar daar komt het uiteindelijk toch op aan) heb ik hopelijk wat mooie resultaten te delen...
 
Gekke vraag en mss kijk ik verkeerd, maar het lijkt alsof die plankjes onder de zalm droog zijn.
 
Nu je het zegt... Het lijkt er inderdaad op.

Ik heb ze ook liggen, maar nog niet gebruikt, maar in de handleiding staat dat je ze eerst 2 uur moet onderdompelen in water. Maar het is hier einde sessie, dus misschien drogen ze zo snel uit. Ik heb er totaal geen ervaring mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan