Hee allemaal,
De beste (BBQ) wensen voor het nieuwe jaar!
We schrijven 2 januari (beetje laat met posten :blush
en we wat zullen we eens maken? De kids wilden gehaktballen na een beetje onderhandelen werden het platte gehaktballen om te komen tot: zelf gemaakte hamburgers! We mogen weer 
Allereerst de ingredi?nten:
Gesnipperde rode ui
Gemalen zwarte peper
Gecrusht (???? is dat een woord ????) zeezout
Geperste knoflook
Beetje(!) paprikapoeder
Oregano
Ei... gelukkig nog 1-tje....woops - pats, ei op de grond... dan maar geen ei :blush:
in de koelkast lag nog een gele paprika

Half om half gehakt erbij (vind ik lekkerder als rundergehakt)

Ff op de hand transformeren in burgers:

Daarna het spul op de BBQ en wachten maar. Om de maaltijd compleet te maken wat Italiaanse bollen en 2 maiskolven (ik vind die zooooooooooo lekker op de Q!) en klaar is Klara:

Broodjes opgemaakt met tzaziki, tomaat, ui ringen. Heerlijk gesmult! Helaas vergeten een foto van het eindresultaat te maken
Lessons learned: Als je je snelstarter hebt aangemaakt en gaat binnen verder met het bereiden van alles is het (vooral als het geen hartje zomer is) een goed idee om te kijken of het niet begint met REGENEN! Na uitvoerig onderzoek is namelijk gebleken dat een gevulde snelstarter in de regen het niet zo goed doet

De beste (BBQ) wensen voor het nieuwe jaar!
We schrijven 2 januari (beetje laat met posten :blush

Allereerst de ingredi?nten:
Gesnipperde rode ui
Gemalen zwarte peper
Gecrusht (???? is dat een woord ????) zeezout
Geperste knoflook
Beetje(!) paprikapoeder
Oregano
Ei... gelukkig nog 1-tje....woops - pats, ei op de grond... dan maar geen ei :blush:
in de koelkast lag nog een gele paprika

Half om half gehakt erbij (vind ik lekkerder als rundergehakt)

Ff op de hand transformeren in burgers:

Daarna het spul op de BBQ en wachten maar. Om de maaltijd compleet te maken wat Italiaanse bollen en 2 maiskolven (ik vind die zooooooooooo lekker op de Q!) en klaar is Klara:

Broodjes opgemaakt met tzaziki, tomaat, ui ringen. Heerlijk gesmult! Helaas vergeten een foto van het eindresultaat te maken

Lessons learned: Als je je snelstarter hebt aangemaakt en gaat binnen verder met het bereiden van alles is het (vooral als het geen hartje zomer is) een goed idee om te kijken of het niet begint met REGENEN! Na uitvoerig onderzoek is namelijk gebleken dat een gevulde snelstarter in de regen het niet zo goed doet