Hoewel de "Todo list" toch nooit een "All done" list wordt is dit uiteraard geen excuus om de hoop op te geven.
Dus vandaag maar eens wat leuke dingen geprobeerd :
Het plukbrood van Noskos bracht goed herinneringen naar boven dus dit moest ik ook maar eens gaan proberen
Recept gevolgd zoals gepost met de aanvulling van sesamzaad
Na een half uurtje het resultaat:
Misses Eagle kon de verleiding niet weerstaan:
Lekker brood maar de volgende keer gebruik ik gezouten boter, vond het toch wat flauw
Hierna de kebabs van Nosmo geprobeerd maar niet de Halal versie. Ik had nog Half om half liggen dus dit gedaan. De kruiden en vulling zijn prima want de smaak was helemaal top ! Zelf nog tzatziki gemaakt en toegevoegd prima combinatie met het plukbrood
Dit nog aangevuld met de BBQpitboys sweet potatoes wat een prima bordje opleverde
als Toetje kwam ik in de allerhande nog een sticky wallnut pie tegen.
Dit ging prima op de Q hoewel ik de vulling net iets meer had mogen laten indikken. dit deed verder niets aan de smaak af want hier was niets mis mee.
De combinatie warme pie met bolletje ijs is niet vervelend.
Iedereen bedankt voor de inspiratie
groeten,
Mike
Edit: zie dat ik het toetje bijna niet had laten gebeuren ???
Dus vandaag maar eens wat leuke dingen geprobeerd :
Het plukbrood van Noskos bracht goed herinneringen naar boven dus dit moest ik ook maar eens gaan proberen
Recept gevolgd zoals gepost met de aanvulling van sesamzaad

Na een half uurtje het resultaat:

Misses Eagle kon de verleiding niet weerstaan:

Lekker brood maar de volgende keer gebruik ik gezouten boter, vond het toch wat flauw
Hierna de kebabs van Nosmo geprobeerd maar niet de Halal versie. Ik had nog Half om half liggen dus dit gedaan. De kruiden en vulling zijn prima want de smaak was helemaal top ! Zelf nog tzatziki gemaakt en toegevoegd prima combinatie met het plukbrood
Dit nog aangevuld met de BBQpitboys sweet potatoes wat een prima bordje opleverde

als Toetje kwam ik in de allerhande nog een sticky wallnut pie tegen.
Dit ging prima op de Q hoewel ik de vulling net iets meer had mogen laten indikken. dit deed verder niets aan de smaak af want hier was niets mis mee.
De combinatie warme pie met bolletje ijs is niet vervelend.

Iedereen bedankt voor de inspiratie

groeten,
Mike
Edit: zie dat ik het toetje bijna niet had laten gebeuren ???