BasBQ
Beef en Steak

Neverending todo list aangepast

 
 
 
 
 

Boldeagle

Gerijpt
Berichten
4.066
Hoewel  de "Todo list" toch nooit een "All done" list wordt is dit uiteraard geen excuus om de hoop op te geven.
Dus vandaag maar eens wat leuke dingen geprobeerd :
Het plukbrood van Noskos bracht goed herinneringen naar boven dus dit moest ik ook maar eens gaan proberen
Recept gevolgd zoals gepost met de aanvulling van sesamzaad
DSC01952_DxO.jpg

Na een half uurtje het resultaat:
DSC01956_DxO.jpg

Misses Eagle kon de verleiding niet weerstaan:
DSC01959_DxO.jpg

Lekker brood maar de volgende keer gebruik ik gezouten boter, vond het toch wat flauw

Hierna de kebabs van Nosmo geprobeerd maar niet de Halal versie. Ik had nog Half om half liggen dus dit gedaan. De kruiden en vulling zijn prima want de smaak was helemaal top ! Zelf nog tzatziki gemaakt en toegevoegd prima combinatie met het plukbrood
Dit nog aangevuld met de BBQpitboys sweet potatoes wat een prima bordje opleverde
DSC01958_DxO.jpg


als Toetje kwam ik in de allerhande nog een sticky wallnut pie tegen.
Dit ging prima op de Q hoewel ik de vulling net iets meer had mogen laten indikken. dit deed verder niets aan de smaak af want hier was niets mis mee.
De combinatie warme pie met bolletje ijs is niet vervelend.
DSC01960_DxO.jpg


Iedereen bedankt voor de inspiratie  :p

groeten,

Mike

Edit: zie dat ik het toetje bijna niet had laten gebeuren  ???

 
Erg lekker.
Brood is ook goed gelukt.
 
Broodje is echt mooi. Ik snap de Mrs. wel :)
 
dat toetje en brood trekt vooral mijn aandacht! hongerrrr....
 
Mooie gerechten allemaal!!
 
Geweldig bezig geweest Mike!
 
Zo, dat ziet er prima uit, zal ook wel zo gesmaakt hebben ;)

Alleen wat een rare maanzaadjes heb je gebruikt, ze lijken meer op sesamzaadjes :eek:
 
weer of geen weer, altijd bbq weermoet je gedacht hebben, wat ziet dat er allemaal lekker uit, mooie combi van gerechten
 
Leo zei:
weer of geen weer, altijd bbq weermoet je gedacht hebben, wat ziet dat er allemaal lekker uit, mooie combi van gerechten

was idd net op tijd, toetje zat er net in toen het hier flink ging sneeuwen  ;D
 
Nosmo zei:
Alleen wat een rare maanzaadjes heb je gebruikt, ze lijken meer op sesamzaadjes :eek:

Oeps je hebt gelijk, potjes bekeken en heb er de sesam op gestrooid terwijl maanzaad de bedoeling was. helemaal niet meer op gelet verder  ;D ;D

tekst dus aangepast  :-[
 
dat ziet er allemaal zeer mooi en lekker uit Boldeagle!
Ook fraaie foto's....
Bij welke temperatuur heb je die broodjes in 30 min gebakken? Bovenkant mooi van kleur!
 
RedFox zei:
Bij welke temperatuur heb je die broodjes in 30 min gebakken? Bovenkant mooi van kleur!

200 graden, op de dome meter gekeken dan.
 
Dat ziet er goed uit zeg! Die broodjes lijkt me ook wel erg gaaf om eens op mijn OTP te gaan proberen! En die combinatie met Kebab lijkt me heerlijk :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan