Beef en Steak

Nette winkel gezocht in Brabant

BBQ Experience Centre in Roosendaal heb ik mijn Basterd gekocht. Prima service, en een zeer uitgebreide uitleg in de winkel gehad. Fijne winkel waar veel modellen te zien zijn.

@Ewald, zag net een oude thread van jouw.nieuwe OvalXL. ik begrijp dat het wagentje origineel Primo is? En kan dat incl de barbecue zelf gewoon jaarrond buiten.staan? Ik heb geen overkapping oid en een heel.kleine (volle met fietsen) schuur)

Ik zie namelijk, nu gaat iedereen interesse tonen natuurlijk, een dergelijk set op marktplaats staan. Primo XL in precies zo'n Wagentje/karretje...
Ja dat is de Cart, origineel Primo.
Je kan hem buiten laten staan, maar daar wordt hij niet beter van, maar dat is met alle BBQ's zo! zeker een BBQ set van 3000 euro laat ik niet zomaar buiten staan, ik heb al heel snel een eenvoudig afdak gemaakt, en dat raad ik iedereen aan die lang van zijn spullen wil genieten.
Tuurlijk krijg je nu de mensen die zeggen dat ze hun BBQ al jaren buiten hebben staan in weer en wind, maar als zij hun BBQ onder een afdak oid. hadden staan had hij in nog betere conditie geweest. Een hoes raad ik af, en dat geldt ook voor alle BBQ's, die je buiten laat staan.
Een Hoes blijft Condens onder zitten en voorkomt dat de BBQ kan drogen, en dat roest nog harder.
Eerst laten drogen in een droge ruimte en daarna afdekken voor opslag in een droge ruimte daar is een hoes wel geschikt voor (stof)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan