BasBQ
Beef en Steak

Net een Kamado Big Joe II gekocht, dus hoi allemaal :)

Denagam

Tondelzoeker
Berichten
3
Hi allemaal,

Ik snuffel hier al een tijdje rond, maar nu ik net (echt 15 min geleden) een Kamado Joe - Big Joe II heb besteld, wordt het toch wel tijd om binnenkort wat dingen te gaan delen hier.

Wat ga ik de komende tijd doen?
  • Het doel is dat de Big Joe in een tafel komt te staan. Liefst iets dat nog kan rijden, wie weet of dat ooit handig is. Ik sta open voor zelf bouwen, maar als ik iets moois tegenkom, dan is de kans groot dat ik ook gewoon wat ga kopen.
  • Ik wil een overkapping maken of laten plaatsen. Ik woon in Amsterdam, dus als iemand ervaring heeft met een goede timmerman die voor een redelijke prijs iets kan maken, dan hou ik mijzelf aanbevolen.
  • Door de hele Corona bende hebben we besloten dit jaar niet met vakantie te gaan. Dat betekend meer thuis genieten, dus ik zie een zomer tegemoet van veel BBQ'en.
  • Het formaat BBQ van de Big Joe leent zich er goed voor om ook echt hele gerechten erop klaar te maken. Ik ga denk ik dus ook maar een Dutch Oven aanschaffen en mij verdiepen in mooie andere type pannen die ik puur en alleen voor buiten ga gebruiken.
  • Pizza! Ik heb al zo'n mooie pizzasteen (mwah, hij is van ijzer bij mij) voor in mijn oven, maar het lijkt mij ook super leuk om buiten pizza te gaan maken.
  • Foto's en filmpjes. Ik vind het leuk om hier wat dingen te gaan delen, dus jullie kunnen wel wat van mij verwachten :)
Cheers,
Dennis
 
Welkom hier Dennis!
Gratz met de aanschaf, das een flink bakbeest, ga je vast veel plezier mee beleven ;)
 
Welkom Dennis. Dat is meteen een mooie Q om mee te beginnen. Mocht je er toch spijt van krijgen laat je maar iets weten. Ik verzacht je pijn graag ;)
 
Hoi stadsgenoot, welkom hier. Je woont vast niet 3 hoog op de Bloemgracht als je een big joe kwijt kan :)
Goedde keuze, en je zal je vaker gaan afvragen of je wel op vakantie wil nu je thuis zo lekker kan eten.
 
Dennis, welkom op het Genootschap en veel plezier met je kamado.
 
Welkom bij het genootschap en veel plezier met je Joe
 
Hoi Dennis, welkom bij het Genootschap
 
Hoi stadsgenoot, welkom hier. Je woont vast niet 3 hoog op de Bloemgracht als je een big joe kwijt kan :)
Goedde keuze, en je zal je vaker gaan afvragen of je wel op vakantie wil nu je thuis zo lekker kan eten.

Gelukkig niet op 3 hoog inderdaad :)

Ik woon in de Aker en heb een klein maar leuk tuintje. Nu door Corona geen vakantie dit jaar, dus mijzelf maar verwennen door de tuin wat leuk te maken. Big Joe gaat daar zeker bij helpen. En ik hoef zelfs geen 1.5m afstand van hem te houden :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan