Beef en Steak

Nachos van de monolith

nick22

Sprokkelaar
Berichten
28
Nachos van de monolith, iets dat al enkele maanden op mn wensenlijstje stond en alle spullen had ik al een tijdje in huis. Maandag was het dan eindelijk zo ver.

Gehakt gekruid met braairub1.
Tomaatjes en olijven gesneden
Jonge graskaas geraspt
Jalapeno sausje en tomatensaus van de xenos

De monolith halve pan geïnstalleerd en het gehakt rul gebakken en vervolgens de ingrediënten toegevoegd

Aan de andere kant het deksel van de pan gelegd en opgewarmd
Vervolgens chips erop gelegd en dan steeds een laagje van de saus en de kaas

En toen, had ik een klein probleem: waar ga ik dit nu op serveren 😆. Ik heb het hele deksel gewoon op een onderzetter op tafel gezegd en zo opgegeten.
Smaakte prima,niet te pittig maar wel enkele zachte chips,dat ga ik de volgende keer proberen verbeteren

1000104943.jpg


1000104944.jpg


1000104945.jpg


1000104946.jpg


1000104947.jpg


1000104948.jpg


1000104951.jpg


1000104952.jpg
 
Mooie toepassing van die accessoires in de bbq zo, ziet er efficiënt uit 😁.
 
Terug
Bovenaan Onderaan