Nachos van de monolith, iets dat al enkele maanden op mn wensenlijstje stond en alle spullen had ik al een tijdje in huis. Maandag was het dan eindelijk zo ver.
Gehakt gekruid met braairub1.
Tomaatjes en olijven gesneden
Jonge graskaas geraspt
Jalapeno sausje en tomatensaus van de xenos
De monolith halve pan geïnstalleerd en het gehakt rul gebakken en vervolgens de ingrediënten toegevoegd
Aan de andere kant het deksel van de pan gelegd en opgewarmd
Vervolgens chips erop gelegd en dan steeds een laagje van de saus en de kaas
En toen, had ik een klein probleem: waar ga ik dit nu op serveren
. Ik heb het hele deksel gewoon op een onderzetter op tafel gezegd en zo opgegeten.
Smaakte prima,niet te pittig maar wel enkele zachte chips,dat ga ik de volgende keer proberen verbeteren
Gehakt gekruid met braairub1.
Tomaatjes en olijven gesneden
Jonge graskaas geraspt
Jalapeno sausje en tomatensaus van de xenos
De monolith halve pan geïnstalleerd en het gehakt rul gebakken en vervolgens de ingrediënten toegevoegd
Aan de andere kant het deksel van de pan gelegd en opgewarmd
Vervolgens chips erop gelegd en dan steeds een laagje van de saus en de kaas
En toen, had ik een klein probleem: waar ga ik dit nu op serveren
Smaakte prima,niet te pittig maar wel enkele zachte chips,dat ga ik de volgende keer proberen verbeteren