BasBQ
Beef en Steak

Na 6 weken geduld hebben.......................................

Marieken zei:
neeeeeee geen room! wel pecorino (of parmesan)  :p ziet er top uit hoor! ik krijg zelf al weer trek, ga het van de week ook gewoon weer maken denk ik.

Tja ik wil er dan weer geen kaas op.  :-& En de room roer ik altijd een scheutje( geen fles vol of zo) door het ei voor ik dat erdoor roer. Geeft je net iets meer speling.
Voor mijn vrouw had ik er wel pecorino op gedaan, die vond het heerlijk maar toen ik vroeg naar het spek had ze dat toch minder waargenomen.
 
Bert zei:
Marieken zei:
neeeeeee geen room! wel pecorino (of parmesan)  :p ziet er top uit hoor! ik krijg zelf al weer trek, ga het van de week ook gewoon weer maken denk ik.

Tja ik wil er dan weer geen kaas op.  :-& En de room roer ik altijd een scheutje( geen fles vol of zo) door het ei voor ik dat erdoor roer. Geeft je net iets meer speling.
Voor mijn vrouw had ik er wel pecorino op gedaan, die vond het heerlijk maar toen ik vroeg naar het spek had ze dat toch minder waargenomen.

haha, herkenbaar. ik 'lust geen kaas', maar voor parmesan etc over mijn pasta maak ik graag een uitzondering.
wat bedoel je met iets meer speling, het risico op scrambled eggs in je pasta? dat is mij geloof ik nog nooit gebeurd, en zo voorzichtig/aandachtig ben ik nou ook weer niet met koken...
 
Oeeee lijkt bijna lardo. Mag je trots op zijn!!!
 
Prachtig Bert!
Dat je er nog zo veel vocht uit hebt gekregen ..
 
Ik denk niet dat ik 6 weken zou kunnen wachten :)
 
Zoals al eerder gezegd, WOW
 
Mac zei:
Wat een prachtig stuk pancetta Bert  B-)
Heel erg mooi.

Mac

En volgens jou receptuur gemaakt ;)
 
Dat is prachtig mooi Bert, complimenten!
 
En volgens jou receptuur gemaakt ;)

Oh echt waar :blush:

Marrehhh...........ik heb het alleen maar gemaakt en in beeld gebracht hoor. (ik heb het recept dan weer niet zelf verzonnen  ;) )

Mac
 
Terug
Bovenaan Onderaan