BasBQ
Beef en Steak

Mosselen wat moet ik er mee?????

 
 
 
 

Bert

Gerijpt
Berichten
2.598
Vandaag in een opwelling een pak verse mosselen meegenomen.
Thuis gekomen stond ik er bij te kijken. Mijn vrouw en dochter waren het snel eens: "Dat eten wij echt niet, zelfs niet eens proberen".
Mijn zoon heeft zich van commentaar onthouden en stond er wel open voor.
Eerst die dingen maar even gekookt.
_DSC0989.jpg

Nou dat ziet er echt niet smakelijk uit, daar moet in ieder geval nog wat mee gebeuren.
Dus eerst maar een kruiden olie gemaakt met zout peper knoflook en paprika. Daar het mosselvlees eerst een poosje ingelegd.
Vervolgens op spiesjes geregen.
_DSC0990.jpg

Om ze nog wat meer te vermommen een crunchy jasje gegeven met fijn gestampte cornflaces.
_DSC0993.jpg

Vervolgens even direkt gegrild op de bbq.
_DSC0995.jpg

En op deze manier vonden mijn zoon en ik ze best wel lekker.

Mijn vrouw en dochter zijn niet omgekomen van de honger. Voor hen had ik nog een pan bami gemaakt.
_DSC0996.jpg

 
Heb je wel eens gerookte mosselen gegeten? Maar dit ziet er ook lekker uit.
 
Haha, ik ben dol op mosselen, maar sta in deze alleen in het gesticht hier.... Ik had ze wel willen eten hoor, jammie!
 
Ik ben ook niet zp'n fan van waterspul, maar met deze versie had ik misschien wel gebeten  :p
 
vis eet ik niet, maar mosselen zijn wel lekker, die eet ik dus weer wel.
Ziet er lekker uit bert, had zo met je mee gegeten
 
Lekker hoor!
 
Ziet er lekker uit Bert.

Werden ze niet wat zoet door de cornflakes?
 
Joris zei:
Ziet er lekker uit Bert.

Werden ze niet wat zoet door de cornflakes?
De laatste keer dat ik ze gegeten had was 10 jaar geleden, dus ik heb niet echt vergelijkings materiaal.
De volgende keer zal wel weer over 10 jaar zijn. Ze smaakten wel lekker, maar ik ga dit niet snel weer maken.
Je houd er bijna niets van over, en er zijn veel andere dingen die ik veel lekkerder vind.
 
Joris zei:
Ziet er lekker uit Bert.

Werden ze niet wat zoet door de cornflakes?
Cornflakes zijn niet gezoet, in tegenstelling tot frosties. Eigenlijk een flauwe hap hoor, maar goed geschikt om te paneren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan