Beef en Steak

Mooie BBQ tafel van Keter via AH

M&M

Tondelzoeker
Mijn vrouw had een leuke BBQ tafel (Keter Unity XL Barbecue Tafel -123,7x54x90cm) Normaal € 299 nu voor € 149
als verrassing besteld via de voordeelshop van de AH, vanochtend even in elkaar geknutseld.
Ik ben er heel blij mee. Meteen ook maar een hoes ervoor besteld. Deze bij Amazon voor € 21
Vandaag maar even direct BBQ

20250511_095732_Original.jpeg
20250511_101008_Original.jpeg
20250511_100922_Original.jpeg

20250511_100957_Original.jpeg

20250511_100957_Original.jpeg

• Leuk
Waarderingen: prld
Ik had hem gisteren ook binnen van AH.

Welke hoes heb jij besteld?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hier in België kan je de grote niet via de AH kopen (spijtig genoeg). Het is een "super" ding, ik heb de kleine nu al 6-7 jaar ondertussen ofzo en deze staat altijd gewoon buiten, niks aan te zien, zelfs qua kleur is er niet zoveel af. Als het regent wel onder een hoes

Hoe ziet de binnekant eruit? Zowel bij AH als op de website van de fabrikant kan ik daar niets over terugvinden. Is het blad van RVS?

Hoe ziet de binnekant eruit? Zowel bij AH als op de website van de fabrikant kan ik daar niets over terugvinden. Is het blad van RVS?

Het blad is van RVS en redelijke kwaliteit want de magneet van de Igrill heeft bijna geen grip. De binnenkant is een grote ruimte. Dus geen tussenschot en/of plank. Er kan wel veel in. Het meubel staat als een huis.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Terug
Bovenaan Onderaan