Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nog een keer op de Webert MT vandaag. Wel low, niet echt slow. Forse dip in temp na het lakken met de BBQ saus. Maar al met al een leuk gerechtje om klaar te maken. En erg goed ontvangen hier, ook door de buren. Larry zou trots zijn .
Volgend jaar juni is het alweer 15 jaar geleden dat ik officieel het MOINK ball certificaat heb mogen ontvangen, goedgekeurd door the BBQ Grail himself (Larry Gaian) ik heb hem nog steeds
Krijg toch elke keer weer een déjà vu moment als ik ze zie, zeker op een Weber Ketel!
Het was natuurlijk met een flinke knipoog.
Je moest op MOINK ball day een foto van jezelf met een schaal MOINK balls uploaden op de site van Larry en daarna kreeg je het certificaat, dit was een initiatief ooit gestart door Noskos voor het ter ziele gegane BBQforum. Omdat k&k balletjes niet te koop zijn hier in NL is "the Noskos rule" in het leven geroepen met een recept om de balletjes van vers gehakt te maken. Hilarisch toch
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.