BasBQ
Beef en Steak

M'n 1e keer pulled park maken, compleet gemaakt verslag

solexfrank zei:
Leuk verslag om te volgen , moet ook eens zo'n thermometer aanschaffen .
Ben nu wat spareribs aan maken voor vanavond maar moet af en toe naar buiten om te controleren :(
Zal eens gaan verdiepen in zo'n thermometer.
Succes met de bereiding

Is ook niks mis mee hoor om af en toe te checken. Maar gemak dient de mens en waarom zou je het niet gaan gebruiken als het toch bestaat??  ;) ;)
En altijd leuk om te vragen voor je verjaardag, kerstmis, sinterklaas, vaderdag of zo maar...... =D> =D> =D> =)) =)) =))

Bedankt in ieder geval voor je reactie. >:D<
 
Mooi verslag, mooie q plek ook. Gefeliciteerd met je knor.
 
Ziet er super uit.  Welkom bij de knorretjes club! :)
 
Erg fijn verslag, van een hele mooie run hoor  B-)
Ik zie hem nog niet, maar ik voel een knorretje aankomen.....

Mac
 
pracht verslag, ik zeg welkom bij de knorries  :)
 
Mooi verslag en mooie foto's. Top!
Hele goeie voorbereiding ook. Dat scheelt zo enorm veel.
En ja, dit lijkt me zeker een sticker waard.

En zoals hierboven al gezegd, mooie bbq plek heb je.
 
Het eindresultaat ziet er heerlijk uit. Er komt vast een 2e keer (en 3e en 4e ..)
 
Mooi verslag, gefeliciteerd met je knorretje.
Mooi plekje heb je trouwens, heb je die al eens geshowd op het forum?

Edit: Ja dus!
 
Gefeliciteerd met je knor, en wat een prachtig verslag heb je gemaakt. En..... viel toch reuze mee B-)
 
McPeet zei:
Gefeliciteerd met je knor, en wat een prachtig verslag heb je gemaakt. En..... viel toch reuze mee B-)

Dank je wel. Het is me zeker meegevallen McPeet. Ik ben ook zeker van plan om het snel weer te gaan maken.
 
RvH6511 zei:
McPeet zei:
Gefeliciteerd met je knor, en wat een prachtig verslag heb je gemaakt. En..... viel toch reuze mee B-)

Dank je wel. Het is me zeker meegevallen McPeet. Ik ben ook zeker van plan om het snel weer te gaan maken.
Dat moet je zeker doen. Blijf het een v/d leukste stukken vlees vinden om klaar te maken. En iedereen vindt het lekker.
 
Heel strak gedaan, zowel voorbereiding als uitvoering. Proficiat met het knorretje.
 
Lekker, mooi knorretje erbij  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan